entotre


firefem

Annonse

fredag 9. september 2011

Å skulle velge nye hvitevarer...


... er ikke alltid så enkelt,
i et hav av ulike stilige, moderne, nostalgiske og mange flere
muligheter og stiler å velge i mellom...

Foto: www.tretti.no

Jeg liker dette kjøleskapet jeg :)
Jeg synes jo børsta aluminium er tøft, men ikke Fillern om jeg vil ha det,
siden det er så mye jobb, og nærmest umulig, å få bort merker
og flekker fra slike overflater...

Jeg er ikke så veldig glad i å gnikke og gnu
på overflater for å få dem til å skinne,
nemlig ;)

Så jeg tror jeg ville satset på svarte hvitevarer...
Er lei av hvite ;)
Farger er ikke noe for meg når det kommer til hvitevarer,
er veldig svart og hvit i smaken der...
Eller noe i den duren...

Dere finner mye hos
http://www.tretti.no

;)

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Har du også blitt kontaktet av tretti.no for å skrive noe om hvitevarer? Det fikk jeg også tidligere i sommer. Vips så ble det et innlegg om hvitt.

    Mona C

    SvarSlett
  2. Jeg bor jo i Fredrikstad, men likevel drar jeg ikke til Oslo for å gå på kino. Har man ærend er det jo greit.

    Jeg lurer på om jeg rett og slett skal lodde det ut på bloggen. Sikkert noen som vil ha det...

    MC

    SvarSlett
  3. Så du fikk kinobilletter for å skrive om tretti? ;-) Greit det da

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...