entotre


firefem

Annonse

torsdag 22. september 2011

♥ Enkelt og dekorativt ♥

.
.

Photobucket

I sommer var vi blandt annet i Danmark :)
På en Bilka-butikk der, fant jeg dette søte glasset
med telys og "hekla"-pynt på lokket :)

Jeg måtte bare kjøpe det,
da jeg syntes det var pussig at noe jeg selv hadde planlagt
å lage - allerede var fabrikkprodusert og for salg et sted i verden.

Har jo en del glass, jeg kan hekle, men er lenge siden sist.
Jeg har ofte tenkt på å hekle lokk-pynt til et syltetøyglass, eller annet glass,
for så å oppbevare te-lys, eller noe annet, i det.

Så dette kjøpet var egentlig ganske morsomt,
for det beviser jo bare det at flere mennesker kan komme på en idé,
uten at noen kan beskylde en person for å være copycat av en annen person.
Det er mange mennesker bare i ett land, skal godt gjøres at ikke to
eller flere personer blandt millioner av mennesker, kan få samme idé :)

Denne gangen fant jeg min egen idé på en butikk i Danmark.
Men for alt jeg vet, er det mange rundt omkring som har
hatt denne tanken selv, og kanskje satt den ut i livet også,
før jeg fant dette glasset på Bilka, og kanskje før jeg fikk min idé også :)

Jeg synes det er morsomt :)

I morgen er det helg igjen,
fredag setter man nesen mot Trondheim på jentetur :)

Gleder meg storveis til å hilse på
Lisa Williams :)

Skal også klippes av ei venninne som er frisør i Trondheim,
og så blir det selvfølgelig en tur på IKEA Leangen ;)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld :)

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...