entotre


firefem

Annonse

mandag 12. september 2011

Nycoplus Smartkidz

Har du prøvd disse?

Foto: www.vitusapotek.no

Jeg er opptatt av at jentene mine skal få i seg nok
vitaminer av alle slag.

Det er ikke alltid at kostholdet oppfyller behovet for
disse vitaminene, og da er ekstra vitamintilskudd viktig.

Jentene mine har ingen problemer med å ta tran,
faktisk er de begge to veldig glad i tran, og det er om å gjøre å
være førstemann når man står på kjøkkenet med tranflaska for dagens
dose med Möllers tran ;)

Likevel får man jo ikke alt i seg ved å bare ta tran,
så nå lurer jeg på å få testet ut denne type vitamintilskudd til jentene mine :)
Jeg har nemlig fått tilbud til å være med å teste dette produktet
via likenshare.

Om vi får være med å teste disse,
så kommer det nok ett eller to blogginnlegg rundt dette også :)

God natt ;)

Klemmer

Photobucket

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tipset! :-D

    Ta turen innom bloggen min, og delta i blogglotteriet mitt ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...