entotre


firefem

Annonse

fredag 16. september 2011

♥ Prosjekt Nattbord ♥ Før & Etter =)

.
.

Da var nattbordet ferdig oppussa :)
Vært det noen dager, men jeg har ikke hatt tid/overskudd til å blogge
noe særlig i det siste.

Photobucket

Beklager litt rotete bilder, men jeg har ikke fått satt det inn på soverommet
til Thea enda, siden det fortsatt lukter litt oljemaling av det :)
Den øverste skuffa er ikke helt igjen på det nederste
bildet, men det får så være ;)

Tenkte å legge ut før og etter bilder når det kommer på plass
der det skal være, både av hvordan det er nå med det
nattbordet hun har, og hvordan det blir når dette
"nye" gamle nattbordet kommer på plass
ved siden av prinsesse-sengen :)

Jeg ble veldig godt fornøyd med dette, egentlig :)
Tror nok Mor (farmor) også hadde syntes det ble veldig fint :)

Rart egentlig, at så mange får se Mor sitt gamle nattbord :)
Det hadde hun nok aldri i verden forestilt seg
da hun eide og brukte nattbordet selv, hehe :)



Ellers har vi for første gang på eeevigheter gjort unna helge-handelen i kveld :)
Kan ikke huske sist vi var ferdighandla til helga
klokka 20:00 på en fredagskveld ;)

Var i byen for å få flytta vogntoget til mannen,
og så bar det innom Rema Halsøy før vi
satte snuten hjemover igjen :)

Da vi sto ved bilen etterpå,
sa jeg lattermildt til mannen;
Dæ e like før e må blogg om dæ her ;)

Sååå, da måtte jeg jo nevne det i bloggen, hehe ;D

Ønsker dere alle en fin fredagskveld :)
Jeg gleder meg spesielt til Senkveld med Thomas og Harald.
Jeg digger de gutta der,
men ikveld kommer også Lisa Williams dit ;)

Søndag er det 1 uke til vi setter snuten mot Trondheim,
og nytt Lisa Williams-show!
YAY! :D


Mange klemmer fra

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Fy f... så lekkert!!! :D Du e bære dødsflenk! :D
    Lise

    SvarSlett
  2. så fint det ble! Gjorde seg med de prinsesseknottene synes jeg!:)
    Ønsker deg en flott helg!
    Har en giveaway inne hos meg om du er interessert;)

    Klem H.

    SvarSlett
  3. Nattbordet ble utrolig fint!! Så kreativ og flink du er :) God helg :)

    SvarSlett
  4. Det ble knallfint da!!!! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...