entotre


firefem

Annonse

onsdag 14. april 2010

DU kan vinne permanent make-up BRYN hos Solvår Hegge

Bildet er fra en mail fra ei venninne, og kan ikke knyttes til denne konkurransen

Solvår Hegge gir bort bryn til en verdi av 4800,-
Dette er da bryn i form av permanent makeup.


Det eneste du trenger å gjøre er å:

1 Skrive en kommentar på bloggen hennes som du finner ved å trykke
HER om hvorfor akkurat DU er den som fortjener nye bryn.

2 Kopiere konkurransen på bloggen hennes til bloggen din, ELLER poste den til profilen din på facebook!


Jeg har sett bilder av permanent makeup hun har gitt andre, og hun er bare utrolig flink.
Skulle gjerne lagt ut bilder av hennes arbeid her, men siden det er hennes bilder, velger jeg å ikke gjøre det, da jeg ikke har spurt om å få låne dem :)
Men du finner dem ved å besøke bloggen hennes http://sols.blogg.no/ eller ved å
melde deg inn i facebook-gruppa hennes SOL Permanent Makeup.
VERDT en titt altså!

Har lenge ønsket meg slike bryn selv, da jeg er en katastrofe på det området (stakkars mannen min som har ei kone med to ulike bryn alltid, som aldri har samme farge eller like sterk farge fra ene dagen til den andre, osv osv, hihi ;) ...)

Med to unger i huset har jeg ikke tid å bruke flere timer på badet for å forme og
farge/tegne opp brynene mine heller.

Så nå deltar jeg i denne konkurransen hennes, og DU kan gjøre det samme!!!

Det er så mange som fortjener å vinne denne premien, og så mange som
ønsker og håper at nettopp de er den som vinner,
men man må jo delta for å vinne ;)

Uansett; vinneren kommer ikke til å angre, for hos Solvår er man i de beste hender,
det er jeg overbevist om, og alle som har vært hos henne, skryter veldig av henne. :)

Så besøk bloggen hennes og delta i konkurransen DU OGSÅ ;)

Klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. Et veldig interessant innlegg. Det er synd at konkurransen allerede er avsluttet :(

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...