entotre


firefem

Annonse

tirsdag 13. april 2010

Award :)

Jeg har fått en koselig award fra koselige Størstepia, som har bloggen: Størstepias Bekjennelser
Ta en titt innom henne, hun har en kjempeflott blogg :)
Tusen takk for en kjempefin og varmende award, sånt er kjempekoselig :)

Følger et par utfordringer med denne awarden.

Den første utfordringa er å skrive 7 ting om seg selv.

1. Jeg er nok verdens største Elvis Presley fan, vært det siden jeg var rundt 4 år, og kommer alltid til å være det.

2. Jeg har komplett filmsamling av Elvis Presley *ler* ;)

3. Jeg har dilla på levende lys, og elsker alt av telys-lykter, lykter for å ha kubbelys i, og ellers lyseholdere og alskens dilldall som kommer under denne kategorien.

4. Jeg har en drøm om et stort, hvitt hus - nybygd i gammel stil, med utsikt over havet, eller en stor innsjø/vann, og en koselig hage - gjerne med fruktrær og slike ting.

5. Jeg er glad i biler, og favorittmerket er Audi ;) Kolliderte den jeg hadde, med en annen Audi, ironisk nok. Til tross for at jeg såvidt overlevde, ønsker jeg meg fortsatt en ny og lekker Audi ;) Jeg har også dilla på Disney-filmen Cars ;)

6. Jeg elsker å kjøre bil og er utrolig nok ikke særlig glad i å shoppe... ;) (Selv om jeg ofte finner ting jeg bare mååå ha *rødme* )

7. Jeg er på vei mot fullført Ambulansefag utdannelse, og det er den veien jeg alltid har ønsket å gå. Ting tar bare veldig lang tid av og til :)

Sånn... Det var 7 kjappe fakta om meg.

Den andre utfordringen var å gi awarden videre til 12 personer.

Selv om jeg elsker å få awarder, og blir kjempeglaaad for dem, så synes jeg det er
veldig vanskelig å måtte gi den videre til mer enn 3 personer.
Dette av den enkle grunn at det da blir vanskeligere å finne noen som ikke har
fått den fra før, og jeg føler jeg presser andre til å
måtte gi den videre til så mange personer (og vet at mange synes det er vanskelig).
Jeg er mer for å gi den videre til dem man ønsker, og det antall man ønsker :)

Derfor velger jeg å gi den videre til alle som finner bloggen sin i
blogglistene på høyre side av bloggen min :)
Både interiørbloggere og andre bloggere, så velger dere selv
om dere vil ta den videre, eller ikke,
og hvor mange dere eventuelt vil gi den videre til.

Vanskelig å plukke ut bare noen også, synes jeg ;)

Når det er sagt; jeg setter så ufattelig stor pris på slike awarder.
Det gir meg lyst til å fortsette å blogge,
og varmer siden jeg ser at folk legger merke til og setter pris på nettopp min blogg :)
(Ellers ville jeg vel ikke fått den, Hihi)
Så jeg blir alltid kjempeglad for awarder, selv om jeg ikke alltid klarer å oppfylle kravet om å gi dem videre til så og så mange andre bloggere :)

Men som sagt, ta den til dere, dere som er på bloggelistene til høyre her, så velger
dere selv videre hva dere vil gjøre, som jeg skreiv istad :)

Ha en flott dag :)

Klemmer fra
Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...