entotre


firefem

Annonse

mandag 28. april 2014

♥ Long time, no see ♥

På tide å skrive noen ord igjen kanskje :)

Siden sist har jeg fått enda ei nydelig datter ♥
12 dager gammel, holdt vi på å miste henne, pga alvorlig hjertesykdom - muligens mer om det senere.
Er ufattelig glad for at det gikk bra!!! 

Hun er 8 mndr i dag, og heter Celine :)

Vært veldig mange utfordringer de siste par årene, men jeg savner hele gjengen her inne i bloggeverdenen :)
Jeg kommer nok snart til å bli mer aktiv, har sagt det lenge nå, men alt til sin tid.
Mann og barn først, så resten av verden ;)

Har hatt barndåp for lillemor også :)
Hadde dessverre ikke økonomi til å invitere til storfest, men de aller nærmeste kom. 

Inviterte ingen tanter og onkler eller søskenbarn, kun min onkel og tante (gift med onkel) som er faddere på lillemor, var der - av onker og tanter. Men de var ikke der som onkel og tante, de var der som faddere på snuppa, siden jeg ikke hadde noen andre på min side jeg kunne be om å være faddere. :)
(Min bror og hans kone er faddere på begge mine andre to døtre, og jeg har ingen flere søsken, så da falt valget av faddere fra min side, på min kjære onkel og tante )

De tre andre fadderne var søsken av min kjære.

Skulle så gjerne invitert mine 6 andre tanter og onkler, og også på min kjære sin side, men kunne ikke velge bare noen, og la andre bli utenom, så da ble det som det ble.
Ingen tremenninger eller venner ble invitert heller, så sånn er det bare. Men ble fullt hus likevel, veldig koselig, men fikk alt for liten tid til å sosialisere, da det ble fullt kjør på kjøkkenet :P
Menmen :)

Menmen, like glad i alle, selv om man ikke kunne invitere alle. :) ♥

Større selskap blir det til konfirmasjon og bryllup og sånt, var jo tross alt lillemor sin dag, så hun ble sliten av alt oppstyret, og sov seg gjennom mesteparten av selskapet likevel :)

Hun var eksemplarisk i kirka, og det var ikke en lyd fra henne :D
*STOLT* ♥

Ellers er eldstemor blitt 12 år, og mellomste blir 7 til høsten, så ungene vokser :)

Har også vært på flere kontroller i Trondheim pga minstemor, men har vært så hektisk når vi har vært der, så har faktisk ikke fått besøkt noen av mine søskenbarn med familier som bor der, ei heller venninner :(
Ikke blitt noe tid til å besøke slekt eller venner på min kjære sin side heller.
Når man reiser med ei lita ei, så er det greit å ta hensyn til hennes behov også.
Hun er tross alt en baby, og blir fort sliten.

Så da får vi sette våre behov for å treffe venner og slekt på vent, til det blir enklere å få gjennomført slikt :)

Jo, traff ei venninne i hyperfart nede i en parkeringskjeller nede på hotellet en gang, da for å overrekke ei eske med klær som hun skulle få arve til lillesnuppa si :)

Og så har vi også fått koselig snarvisitt på hotellet en gang av min kjære sin onkel og hans kjære :)
Sånt er koselig, når man ikke rekker over alt selv :)
De besøkte oss også forøvrig på sykehuset, og det satte vi kjempestor pris på :)
Bare så synd at avdelingen ikke slipper inn andre enn foreldre, søsken og besteforeldre.
Og da de besøkte oss på hotellet var lillemor fryktelig sliten, så ble så alt for kort besøk :(
Menmen, får vel tatt det igjen etterhvert :)

Mine foreldre tok også med seg de to eldste jentene på trondheimshelg for å besøke oss da vi var innlagt med lillemor på St. Olavs.
Er utrolig glad for det, for det var tungt å være så lenge borte fra jentene.

Ellers var også min kjære hjemme julaften nå sist :)
Det var kjempegodt!!! :D

Han jobber offshore, så turnusene klaffer ikke alltid med høytider og sånt.
Men i år får han forhåpentligvis hele jul og nyttår hjemme :)
Blir kjekt :)

So der, var en kjapp oppdatering på siste året her :)

Lurer på hvor mange som fortsatt er der ute og blogger, som jeg hadde en del kontakt med via bloggene da jeg blogget oftere enn nå :P

Er dere der ute? :) 

3 kommentarer:

  1. Så koselig å få hilsen fra dæ :)
    Her har bloggen dødd ut nesten etter Inemor kom t verden. Finn verken tid eller inspirasjon om dagene. Men prøver å lage ett lite innlegg i ny å ne fra mobilen :) så håpe æ å komme sterkere tolbake nu når vi ska bynne å gjøre ting i huset ☺

    Så arti å les pppdatering fra dæ! Gratulerer så mye med lille prinsessa!

    Klæm trine

    SvarSlett
  2. I'mgone to inform mƴ little brother,thаt he sould аlso pay a visit tҺis
    website on regular basis tto taҝе updated from mоst up-to-date
    news update.

    Feell free to visit my weblog; used trucks for sale

    SvarSlett
  3. Tittar inom. Det var längesedan jag var och läste här. Hoppas allt är bra.

    kram Majsan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...