entotre


firefem

Annonse

torsdag 29. april 2010

Titt-titt, her er jeg ;)


Hallooo :)

Jeg er her altså, har bare litt bloggetørke for tiden, mye pga lite søvn og hodepine :)
Men jeg er her ;D

(Bildene i montasjen er lånt fra ikea.no)

Har lenge laget meg en liste over diverse som skal handles inn når jeg nå en gang
kommer meg på IKEA igjen.

Det dere ser på montasjen jeg har laget over her, er bare noe av det :)

Har mange andre planer også, og enkelte av tingene som blir handlet inn, kommer
til å gjennomgå en omgang med maling osv, like etter det er kommet i hus ;)

Gjelder jo selvfølgelig ikke det som er avbildet her da, hihi :)

Lørdag er jo alle butikker og sånt stengt, så da blir det grillparty her hos oss :)
Tenkte å se om jeg fant oppskriften på hjemmelaget potetsalat,
ikke sett den på ei stund.
Synes hjemmelaget potetsalat er sååå mye bedre enn de salatene man får kjøpt
ferdig i dagligvarebutikkene.

Så vi får se =)

Har blafret litt med øyevippene, så kan hende mannen hjelper meg å lete etter
en helt genial kasserolle, som jeg ikke har sett siden 2007.
Mye rart som "gjemmer seg" under flytting,
og så er det jo det der sparket i ræva man trenger for å gå gjennom alle kassene.
Flaut å innrømme, men vi har fortsatt en hel masse greier vi ikke har
hatt mot til å lete etter.

Blir vel garasjesalg her etterhvert eller noe, for jeg liker ikke å ikke finne det jeg vet jeg har,
og har bruk for. Hehe... ;)

Skal også innrømme at jeg ikke har fått opp de nye hvite gardinene mine enda.
De er ferdigsydde og skal bare glattes over med strykejern før de henges opp, men...
TTT...

Jeg innser også at jeg ønsker meg en lysere sofa, men er kjempefornøyd med å ha
svart skinnsofa.

Skinnsofa er ufattelig praktisk når man har barn, bare å vaske av dersom de griser
yoghurt eller noe i sofaen. KJEKT!!!

Vel...

Det var alt for nå :)

Ønsker dere alle en fin Torsdag :)
Sola skinner gjennom et tyyynt skylag her i dag, og været er helt ok :)

Klemmer fra
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Godt å høre at ting tar tid hos flere :D
    Fingern kan sitte djupt innimella! hehe
    Men så e det så godt når ting e blitt gjort å...
    Lykke til på kasserollejakt og potetsalatjakt :)
    Salaten kan du sikkert finne på nette å :D Verre me kasserollen :P

    Ha en super torsdagskveld..
    Kjenne at løsta på en tidli kveld e stor her..
    supertrøtt!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Den IKEA turen blir nok storveis, den dagen den blir :))
    Og du, å blafre med øyenvippene - DET var et uttrykk jeg likte!! Og så er det sikkert sabla effektivt om man treneger noen kasseroller og litt annet stæsj ♡♡♡
    Lykke til med blafringen og fortsatt god bedring med hodepinen!
    Ønsker deg en nydelig helg med mye god søvn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så koselig blogg du har! Og så flink du er til å sy... Har store planer der selv også, men ting tar tid, he he....Har kjøpt meg masse Tilda stoff som venter på å bli omdannet til hjerter og hageputer!
    Jeg legger meg til som følger hos deg!

    Titt gjerne innom meg :) jeg har også en liten give away med trekning 20 mai.

    Klem Anita

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...