entotre


firefem

Annonse

onsdag 21. september 2011

♥ Donasjonsdagen 22. Oktober 2011 ♥


Photobucket

Søker etter frivillige til stand over hele landet.
Standene skal være aktive på donasjonsdagen 22. Oktober 2011.

Jeg er veldig engasjert, da jeg selv har ei datter som er transplantert.
Jeg kan imidlertid ikke dra i gang noe slikt alene,
da man må være flere på stand + at man må innhente tillatelse til å
sette opp standen (jeg ser for meg Sjøsiden senter her i byen, men vi må få tillatelse først.)

Det har ingen hensikt å søke om å få sette opp en stand, dersom
vi ikke er nok folk til å stå på standen.

Dette er ikke noe man får betalt for å gjøre,
dette er frivillig med hensikt å spre budskapet om hvor
viktig organdonasjon er - og i så måte kunne redde enda flere liv.

Jeg er i kontakt med organisasjonen for å få dette til,
men vi må være flere!

Ta kontakt med meg på
linni_(a)hotmail.com
dersom du kunne tenke deg å være med å få dette til her i Mosjøen.

Mimimumskravet er tilsammen 4 stk. på stand.
De andre kravene er 6 og 8 stk.
Vi får tilsendt materiell og informasjon for å dele ut,
alt etter hvor stor stand vi får til.

Blir takknemlig om dere kan hjelpe meg å spre dette i
blogglandia også :)

MVH

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...