entotre


firefem

Annonse

fredag 30. september 2011

Dønn ærlige før og etter bilder ;)

.
.
Det er det jeg byr på denne gangen, hehe...

Har vært på jentetur i Trondheim fra søndag til tirsdag,
og da ble det jo også selvfølgelig en tur innom IKEA Leangen ;)
Kan jo ikke droppe det, når man først er i nærheten ;)

Jeg fant det jeg skulle ha, sånn ellers rundt om på IKEA,
og sååå måtte man bare en tur innom billigkroken før man fant
kassene ;) hehe...

Nå, som sist, fant jeg jo selvfølgelig noe som var midt i blinken for meg ;)
Jeg fant mye, men det ble "bare" med den ene tingen.
Nemlig et skap som jeg fant ut at jeg kunne ha på badet, for å ha
håndklær og diverse i, og dermed fjerne stellebordet som ikke har vært
i bruk på snart 2 år - og dermed ble et sted der ALT samlet seg :-S

Photobucket
(Jeg er gaaanske god på øyemål ja, gikk på cm. det der ;D hihi)

Så, her ser dere før og etter-bilder fra badet vårt.
Ganske flaut egentlig, men det ble rydda med jevne mellomrom oppå
stellebordet - meeen så skle det ut igjen og ja...
Dere ser nå.
Valgte å ha bildene i svart/hvitt, ellers hadde det blitt skikkelig
fargebombe her *ler*.
Rotet er nå det samme læll ;)
(Det som henger helt til høyre i høyre bilde, er en hårføner som sneik seg med på bildet)

Hva pleddet gjorde på gulvet der, er jeg jammen ikke sikker på :-S

Uansett, jeg er MYE mer fornøyd med løsningen på badet nå,
enn hvordan det var frem til i går kveld.

Det er jo et klesskap, men akkurat det bryr jeg meg ikke om ;)
Jeg er bare overlykkelig over mitt lille kupp på billigkroken,
som igjen førte til et mer ryddig og koselig bad.

Skjønt det trenger virkelig en oppussing, for veggene og gulvet
er slett ikke etter min smak *sukk*
Menmen, alt til sin tid ;)

Så, at det er så ryddig overalt til enhver tid hos interiør/hus og hjem bloggere?
Hahaha, neineinei, og slett ikke hos meg.
Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, men det samles litt
her og der til tider, men er ikke det normalt da? ;)

Det er iallefall ryddig på badet vårt NÅ ;D

Snart er det helg igjen, og det blir kjempekjekt :)
Snuppa har vært på rikshospitalet igjen,
og det resulterer nå i justeringer på enkelte medisindoser.

Ha en kjempeflott fredag :)

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...