entotre


firefem

Annonse

fredag 2. september 2011

-nille: Kjekt å ha! ;) ♥



See på fancy koppen jeg kjøpte meg på -nille i dag (torsdag) ;)


Photobucket
De hadde flere, og jeg kommer nok til å kjøpe dem også,
men denne her var bare så genial at jeg måtte
ha den i dag ;)

Kunne like greit stått "Slumre-kopp",
for jeg er altså fæl til å slumre med vekkerklokka på mårran,
huff å læll altså, hihi ;)

Men når jeg først kommer meg opp,
så går ting radig unna ;)


Det jeg egentlig dro innom -nille for i dag,
var disse, som jeg også har blogget om tidligere HER


Photobucket

Smarte reiseflasker i smart plast-bag med zip-lock ;)

Det var den siste de hadde igjen her på -nille,
men jeg glemte å spørre om de får disse inn igjen.

Grunnen til at jeg var ute etter slike flasker igjen,
er at eldstejenta nå er blitt for stor til å
ha med sånn multi-dusjsåpe på skola når hun har gym.
Blir jo barnslig med sånn "barne-såpe" må skjønne ;)

Så da blir det både sjampo, balsam og dusjsåpe å pakke med
henne i gymbagen, i tillegg til roll-on, hårbørste,
skifteklær, håndkle osv.

Har tatt et bilde som illustrerer hvor mye mindre
hun har med i gymbagen, nå som hun bruker disse små
reiseflaskene fra -nille, i motsetning til når hun har med
de tre originalflaskene ;)

Praktisk og smart, hæ? ;)

Hva finner man vel ikke på
-nille!?



Ha en FLOTT dag,
og dere; Det er HELG!!! ;)

♥Klem♥

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Å,- ha du åååg vøre på Nille..? :D

    De var så stilige de nye koppene og skålene de hadde fått inn!! Spørs om det blir innkjøpt noen skåler nå, ja. :D

    Takk for gratulasjonen. Jeg ble kjempehappy her nå, jeg. Så gøy å få vinne noe. :)

    Smarte flasker du fant, ja. Har sånne på lur til flyreiser og ferieturer. :

    God helg til deg.
    :)

    SvarSlett
  2. Kjekke de små flaskene, bra tips;)
    Her i 2klasse er det ikke satt av tid til dusj etter gym så får se om det blir sånn for oss nesteår?

    nille har mye som er kjekt å ha, kjøpte suppeboller der selv i fjor og noen kaffekopper til millamannen som legger de igjen over hele småbruket(redde pen kaffekoppene);) Ellers er det en og annen ting innimellom jeg finner. Er 3stk nille butikker her i byen:)

    Artig koppen du kjøpte:))) Kanskje titte innom nille på mandag;)

    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...