entotre


firefem

Annonse

fredag 23. september 2011

♥ Med ønske om en god fredagskveld ♥

.
.


Photobucket

Jeg må virkelig finne kamerastativet igjen, lang lukkertid med håndholdt kamera er ikke helt enkelt ;)


Jeg klarte ikke gå ifra dette skjønne ekornet da jeg var på
-nille her om dagen.
Der fant jeg også te-lys glassene, dekor-høstbladene og dekor-nøttene :)

Pyntesteinene i bunnen er også fra -nille, men de ble kjøpt i vår en gang :)

Lysfatet er imidlertid fra Bohus, kjøpte det før sist jul, men de har like fine og
lignende lysfat hos... Joda, nettopp; -nille ;)

Jeg er strålende fornøyd med hvor koselig
jeg klarte å gjøre det - for en helt ok pris :)

Med dette innlegget vil jeg også takke -nille for et utrolig
hyggelig og koselig innlegg om bloggen min
på deres blogg.

Tusen takk for rosende ord :)

Bloggen til -nille, og innlegget om bloggen min, finner dere HER.

Ha en kjempefin fredagskveld,
det skal jeg ;)

Klem

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Utruli kult at Nille bloggæ om d! :D Å dæ va skikkelig koselig høst-dekorasjon! :)
    Fortsatt go helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Heisann :)
    Så koselig bilde! Gøy å gjøre slike kupp innimellom.
    Og så stas at de har laget et eget innlegg om deg.

    Håper alt er bra med deg og dine, sånn ellers <3

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe fin :D fikk lyst til og lage sånn sjøl ;)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin :D fikk lyst til og lage sånn sjøl ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...