entotre


firefem

Annonse

onsdag 7. september 2011

Sjal + Solbriller = Linnie ♥


Nå som høsten igjen er over oss,
fant jeg ut at det var på tide med et nytt sjal...

Så før helga, bestilte jeg meg da et nytt,
i en roligere farge enn de to andre lignende sjalene jeg har av
denne typen (og da snakker vi ikke om resten av sjalene mine ;) ...)

Photobucket

Jeg liker fargen veldig godt, og fant ut at den passet fint nå som det er høst. :)

Pakken kom på mandag,
og da jeg åpnet den - var det et par gratis solbriller i pakken,
med litt bling-bling på sidene ;)

Passet meg utmerket, for jeg har også dilla på solbriller, hehe ;)

Så da har jeg noe som varmer rundt halsen i den skarpe høstluften,
og er også ekstra beredt dersom høstsola skulle dukke opp ;)

Jeg har et par favorittbriller som jeg har brukt i hele sommer,
de er store og brune.

Jeg har funnet ut at store solbriller er tingen for meg,
men det er en annen type "form" på solbriller som også kler meg,
bare så synd det er så sjelden å finne akkurat den typen.

Jeg hadde et par slike, mindre, solbriller for noen år siden,
Louis Vuitton, jeg har de jo enda, men de er godt brukt ;)

Ellers har jeg jo dilla på sko,
men med student og hjemmeværende mamma-økonomi,
begrenser kjøpet av sko seg veeeldig - noe herren i huset synes
er helt ok, da han mener jeg har nok sko fra før...
Ehh..? ;)

Jeg vet at mange sikkert vil tenke; neida sææærlig, når jeg nå skal
fortelle at jeg faktisk ikke HAR så mange par sko.
Iallefall ikke som er på moten, eller lite brukt,
eeeeller kjøpt i det siste...

Tingen er bare den at jeg ikke klarer å kvitte meg med sko jeg har hatt
de siste 10-12 årene *rødme*

Så de står nå bortpakka...

Jeg er helt kronisk der...
O:)

Så i bunn og grunn er det kun 1-2 par finsko,
Nike-skoa mine og et par gule crocs som står fremme - av mine sko.
Man kan av og til få et glimt av mine über-slitne adidas-sko,
men hvorfor kaste utslitte sko, når de er gode å
ha på til arbeidsbruk utendørs? ;-P

Adidas-skoene er forresten ikke langt unna 10 år gamle ;)
Vært vaska i maskin flere ganger,
og er gooodt brukt...

Noen år har de også fungert som vintersko -
rett og slett pga jeg ikke har funnet vintersko som har
truffet kravene mine - til nå sist vinter.

Så ja, må vel innrømme at i tillegg til mine lekre gule crocs,
nike-sko, 1-2 par finsko og utslitte adidas-lefser,
så har jeg jo nå et par vintersko.

Jeg mener ærlig og oppriktig talt at mannen min ikke har
noe som helst å klage på, dette er da minimum hva
ei jente må få lov å ha av sko som er i bruk? ;)

JA, jeg har sko-dilla, NEI, jeg kjøper ikke sko i hytt og pine.
De to der går ikke helt i hop, men slik er det ;)

Nå skal jeg hive meg rundt,
slik at jeg rekker timen min på sykehuset.
Har også en konvolutt jeg skal levere i dag -
og dersom utfallet av dette blir som jeg håper - vil jeg nok
dele det på bloggen etterhvert ;)

Ellers satser jeg på Lille-kaffe i kveld...
Må bare høre om mannen i huset synes det er ok,
han er helt utslitt for tiden, og nærmest i koma de timene han
er hjemme.
Er bekymra for ham, rett og slett...
Denne arbeidstia sliter ham ut, og firmaet utnytter ham
for alt det er verdt, fordi de VET at han sjelden sier nei... :-/

Siden jeg selv er student og greier,
er det også vanskelig å sette ned foten og si at duh,
nå sier du nei, og er hjemme sammen med oss,
siden det jo tross alt er han som har inntekta her i huset...

Gleder meg sååå til den dagen jeg kan bidra med mitt.

Ha en flott onsdag!

Klem



Photobucket

1 kommentar:

  1. Skoooooooooooooooooooo <3 E kjøp desverre sko i hytt og pine både når e va student og no. Din sko og økonomisko e jo genialt når man va student! masse sko t 100kr stk! e ha vørre på crocs sine hjemmesie i dæ siste! og dæ va mye belli salg og fantastisk fine sko! di hadde tel og mæ masse nydelige høghælæ, som va perfekt høyde på!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...