entotre


firefem

Annonse

fredag 2. september 2011

Jeg ønsker Erica velkommen... ♥


Hun er så nydelig

Photobucket

Ja, Aqua-Lady, X-tra'n har fått inn en hel masse Erica,
kjøpte i ettermiddag, og det var mange flotte der ;)


Vanligvis pleier jeg å kjøpe noen som ikke er så "utsprunget" som denne,
men denne gangen kunne jeg ikke dy meg,
den var så nydelig, at jeg måtte bare ha den...

Så får man i værste fall bare investere i en ny senere,
dersom denne skulle bli brun og trist etterhvert :)

Jeg synes høsten er vemodig,
selv om den i all sin fargeprakt er fin...

For meg betyr det slutten på den alltid så etterlengtede
sommeren, og starten på en "evigvarende" kald årstid...

Jeg er og blir et sommermenneske,
og trives best på våren og sommeren :)

Er voldsomt glad i jula da,
så noe er det jo å se frem til likevel ;)

Så må man bare prøve å gjøre det beste ut av de
årstidene man ikke trives så veldig godt i.

Te-lys er alltid en vinner,
og med vakre Erica ved inngangsdøra,
så blir alt så meget bedre


Ha en flott fredagskveld!



Photobucket

1 kommentar:

  1. Så flott den var, den har så flott farge altså:) Ønsker dere ei riktig god helg,

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...