entotre


firefem

Annonse

tirsdag 13. september 2011

Dekorativt og praktisk :)

.
.
Med 11. September 2001 og 2011 bak oss,
virker det greit å vise dere en ting som jeg er blitt veldig glad i :)

Photobucket

Mobilholderen min :)

Bildet jeg har satt i, er ett av mine absolutte favorittmotiver,
og jeg skulle ønske at NYC skyline fortsatt så slik ut...

Det blir aldri det samme uten Twin Towers,
eller World Trade Center, som det het...




Photobucket

Mobilholderen kjøpte jeg på -nille i sommer en gang,
og jeg kjøpte også noen som jeg gav bort i gave :)

Min mamma og pappa fikk en hver,
og de satte bilder av jentene mine i sine holdere ;)


Jeg er jo selvfølgelig glad i jentene mine,
og ingenting er vel finere enn bilder av gulljentene mine ♥

Men jeg hadde lyst til å prøve noe annerledes,
derfor valgte jeg nettopp dette bildet :)

Jeg har alltid vært fascinert av WTC, og hadde planer
om å en gang besøke nettopp disse tvillingtårnene...
Slik ble det aldri...

Verden ble ikke det samme etter angrepet på
disse tårnene, mennesker er borte for alltid,
og NYC skyline blir heller aldri den samme...



Mobilholderen er helt enkel,
med rene linjer og ensfarget uten mønster av noe slag,
foruten bildet jeg har satt i :)

Den er dekorativ når mobilen ikke står i holderen,
og den er praktisk + gjør lite av seg
når den er i bruk med mobilen oppi ;)

GENIALT!

Ser at bildet i mobilholderen ser uskarpt ut,
men når man tar bilde av et bilde, så blir det gjerne slik.
Fint er det uansett,
synes jeg ;)

♪♫♪

Det ble ikke noe jobbintervju på meg i dag,
fikk sms i går kveld om at møtet vårt ble avlyst.
(Hva SA jeg om den 13. ??? ;) ... )

Skikkelig nedtur, men håååper jo at jeg får høre fra
sjefen der igjen etterhvert, og at jeg får
intervjuet og aller helst jobben ;)

Må vel bare vente og se :)

Ellers mangler bare knottene på nattbordet,
så er det klart ;)

Blogginnlegg kommer ;D

Ha en flottings tirsdag! =)


Klem
Photobucket

1 kommentar:

  1. Knall stili holder...tro om de har dem enda?:)

    Ha en fin dag:)
    Klem Kari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...