entotre


firefem

Annonse

torsdag 22. september 2011

Kelly Moore Fotobag/Veske ♥


Photobucket

I samarbeid med fotobag.no og i anledning sin egen bursdag,
arrangerer herlige Jorid med bloggen Noe på hjertet en
giveaway der man kan vinne en
valgfri Kelly Moore fotobag/veske.

Min favoritt Kelly-Moore veske,
er Libby - Black,
som du kan finne HER. :)

Jeg reiser sjelden noe sted uten PC'n min, da jeg studerer
via nettet, og dermed er avhengig av å ha PC'n min tilgjengelig
så ofte som mulig.

Å kunne kombinere dette med å i tillegg ha plass til
min favoritt-hobby; foto, hadde jo vært
helt fantastisk :)

Tungvint å drasse på flere sekker og sånt,
så denne Libby veska har jeg virkelig ønska meg kjempelenge,
men med studentøkonomi og to barn,
er det ikke mor i huset som får oppfylt sine luksus-ønsker først ;)

Ta en titt innom Jorid og fotobag.no.
Linker lenger opp i innlegget :)

Gratulerer så mye med (overstått) 23-års dagen din Jorid.
Håper du hadde en fantastisk dag i New York,
og kos dere masse-masse de dagene dere har igjen i NYC :)



Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...