entotre


firefem

Annonse

torsdag 8. september 2011

Litt nytt... :)


Photobucket

Etter en voldsom innleggs-storm fra meg i det siste (føltes sånn, hehe),
så har jeg da blitt litt stille egentlig...

Gårsdagens innlegg var av den planlagte typen ;)
Så ærlig skal jeg være, hehe :)

I dag har jeg vært på forelesning igjen,
men dette var en av disse tunge dagene, der hodet føles som bly.
Sitter inne på et rom med utrolig dårlig luft, og utrolig tørr teori ;)

Menmen :)

For min del ble det repetisjon,
og det er egentlig ikke så dumt, selv om man ønsker seg fyrstikker
innimellom for å holde øynene oppe...

Just one of those days, sant :)

Uansett...

Etter jeg var ferdig på forelesninga,
ringte jeg sjefen der jeg har søkt arbeid.
Må jo vise at jeg er ivrig, sant ;)

Sjefen var veldig positiv til meg i tlf, og satte opp jobbintervju tirsdag.
Satser på at 13-tallet kan bringe meg lykke til en forandring,
svært dårlig erfaring med det tallet til nå,
så håper det kan snu for meg, denne gangen ;)

Etter dette ble det en tur på Lille igjen...
Savna virkelig den latte'n på forelesninga,
hadde gjort seg, hehe ;)

Så ble litt skravlings med kona til brutter'n der :)
Cozy ♥

Jeg har ikke rørt nattbordet i dag...
Venter til i morgen, la det sette seg skikkelig før jeg
drar pusseklossen over, for en litt slettere finish...
Mulig jeg tar et kjapt strøk til over hele greia,
men DA er det nok altså, DA er jeg ferdig...

Føler at all energien jeg hadde er brukt opp akkurat nå,
så skal bli himla deilig med helg.

:)

PS: FÅR jeg jobben, så skal dere ikke se bort ifra en
bitteliten feiring på bloggen ;)

Ha en superduper torsdagskveld videre! :)

Klemmings


Photobucket

1 kommentar:

  1. Lag 13 til ditt lykketall!!
    ;)

    Så spennende, da. Du vil kanskje ikke dele hvor det er du har søkt..? :)


    Hvor i all verden sitter du og har forelesninger? Hørtes slitsomt ut med rom uten god nok luft :(

    Ha en fin kveld.

    Skal krysse fingre for deg den 13.
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...