entotre


firefem

Annonse

lørdag 20. november 2010

Lørdag og stemningsbilder :)



Lørdag!!!

I dag har vi vært i byen og handla,
eldstemor dro til svigers etterpå og skal være der til i morgen,
mannen dro på jobben til en kompis - for å mekke på bilen sin
og litjmor og jeg har vært noen timer for oss selv :)

Da mannen kom hjem, hadde han med seg en bukett med hvite tulipaner til meg :D

Jeg synes de er kjempefine, ligner litt på en mini-versjon av Märtha-liljer :)

"Spisse" kronblad, ikke som vanlige tulipaner, med andre ord ♥

Månen var så fin tidligere i kveld,
så jeg prøvde å ta noen bilder av den :)


Synes det er så stemningsfullt at fullmånen lyser på snøtunge trær :)

I dag kjøpte jeg det nye bladet BoligDrøm :)
Gleder meg til å kose meg med det senere :)

Nå har jeg laget Tzatziki - oppskrift om du trykker HER :)

Skal kose oss med Taco i kveld,
så nå skal mannen og jeg lage til resten - sammen ;)

Ønsker dere en kjempefin lørdagskveld =)

Klem

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har en flott lørdag:-)
    Vi har også hatt taco ikveld - perfekt lørdagsmat!
    Nydelige bilder av fullmåne - kjempestemning der den lyser ned på trærne dekket av snø!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så vackert! Det är något speciellt med månen...och ännu mer på snötunga träd!

    Kram

    SvarSlett
  3. ha en super søndagskveld!
    Månen e magisk, rett å slett ;)
    huff får bare mer å mer julestemning i kroppen nu :D

    klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...