entotre


firefem

Annonse

tirsdag 16. november 2010

Snøtunge trær... =)



Et kveldsbilde...

Synes det er litt fint at snøen ligger i trærne, på denne måten :)

Blir en helt egen stemning da =)

Er det snø hos dere?

Forbereder meg på prøven, som jeg endelig skal få tatt på
torsdag =)

Gleder meg til å få den overstått.
Så det går mye tid i lesing og annet for tiden - merker bloggen er blitt litt
nedprioritert siste uka :)

Går og venter på en ny pakke fra Buzzador,
håper virkelig den kommer altså! =)

Klem

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Så koselig bilde av et vinterkledd tre. Ikke noe vinter her. Litt minusgrader, men ellers kun høst. Men for min egen del så håper jeg snøen drøyer til laaaangt ut på nyåret. Jeg og snø er en dårlig kombinasjon.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Så flott et bilde.Skikkelig julestemmning.Alt blir så my lysere.lykke til med prøven torsdag.klem

    SvarSlett
  3. Det er så nyyydelig her med nysnø i trærne! :)

    Tvi-tvi i morgen, - det går nok sikkert bra skal du se. :))

    Snaaart helg, vel..? Lørdag blir det bytur, - og nå skal jeg IKKE glemme å tusle innom bruktbutikken... (he-he)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...