entotre


firefem

Annonse

søndag 21. november 2010

Noen som har tips? + litt søndagsbabbel =)



Tok bilder av mine nydelige Tres Chic Tulipaner i dag =)
Denne type Tulipaner heter faktisk så... =)

I kveld fikk vi besøk av mamma, pappa og min kjære bror :)

Vi spiste hjemmelaget pizza sammen, og koste oss =)

***

Så til det jeg trenger litt tips til =)

Når vi får kjøpt inn maling osv til å pusse opp TV-seksjonen,
så får vi forhåpentligvis satt i gang fornyingen av den ;)

Det jeg imidlertid lurer på
er om det finnes noen slags topcoat/blank lakk vi kan ha oppå
de flatene som blir mest slitt - som IKKE gir gulskjær?

Det er ikke så kjekt å male hvitt, og skulle lakke oppå bruksflatene
for så å oppdage at det blir gulskjær i det liksom... =)

Så om noen har tips, så mottas de med takk :D

Kommer selvfølgelig til å bruke oljebasert maling når vi setter i gang,
synes ikke det er så fint med vannbasert på møbler,
og av erfaring (med trappegrinda blandt annet), så sitter det IKKE
på bruksgjenstander, noe møbler i stor grad faktisk er :)

Derfor oljebasert =)

Så, anyone, dette med "topp"lakk som er blank og ikke gulner? =)

Håper alle har hatt en fin søndag, ei fin helg i det hele tatt,
og så ønsker jeg alle ei kjempefin ny uke =)

Siste hele uka før adventen setter inn ;)

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...