entotre


firefem

Annonse

torsdag 18. november 2010

Pakke i posten, dagens prøve - og litt til ;)



Pakke i posten!!!

Denne gangen fra Buzzador :D

Jeg er så heldig å ha blitt trekt ut til en kampanje som varer til i februar :D
Hva som er oppi pakken, kommer jeg nok til å
blogge om etterhvert ;)

Må sette meg mer inn i produktet først, og kanskje begynne å teste det
før jeg blogger/buzzer om det ;)

Er kjempespent.

***

I dag har jeg hatt prøve i amb.faget :)

Prøven var delt i to, og jeg vet bare karakteren på
den første delen foreløpig.




Så var det bare å se hva jeg får på den andre delprøven :)

Sammenlagt-karakteren blir igrunn den mest spennende ;)

Menmen, fornøyd - SÅ langt iallefall ;D

I morgen er det fredag igjen =)
Gleder meg til helg!

Julekortene kom forresten i postkassa i dag :D

Har designa dem selv fra bunnen av i adobe,
så det finnes ingen andre julekort med samme tema eller som ligner vårt ;)
DÉT er litt kjekt ;)

Interiør-smaken min må vike for julekort og sånt,
for når det er JUL, så skal det være JUL ;)
Så det er ikke hvitt, svart, grått, beige osv på julekortet.

Eller jo, navnene våre er med hvitt, og rammene rundt bildene av jentene er hvite,
men that's it, hihi ;)

Tenkte å vise det frem her, etterhvert.

Vil gjerne få dem utlevert hos mottakerne før jeg avslører årets julekort her ;)
Er liksom litt av stasen, at de ikke vet hvordan det ser ut før de mottar det ;)

Håper alle har hatt ei flott uke og en super torsdag :)

Her har det virkelig vært fullt opp!

Men når man av ren sta-het kaster seg ut i "skole" i denne alderen (JA, jeg synes 27 er
seint å drive å gå skole, men man kommer lenger MED utdannelse...),
men også pga barn og familie har kommet FØRST hos meg,
så får man vel heller bare regne med mye ekstra og mye tyngre læremetoder :)

Kjekt at man ikke bare kan leke seg gjennom studier som har med
helse å gjøre - helsa er jo det absolutt viktigste man har i livet.
Har man ikke noe særlig til helse, så har man ingenting!
Rett og slett!

Nytter lite med familie og greier, dersom helsa er så elendig at man
ikke får vært sammen med dem osv...
Noe å tenke på ;)

Klemmer

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Så moro med pakke i posten - spent på hva det er jeg...
    Og grattis med at du sto på den første delprøven, det har sikkert gått strålende på den andre også!!:-)

    Jeg fikk også kulekortene heromdagen, er så deilig å være ferdig med de tidlig...
    Lagde de ikke selv da, graviditet, jobb og en på 3 år setter sin stopper for hvor mye man har tid til:( Men neste år skal jeg nok slå til og ordne et selv. Hvor bestilte du fra?? (Vi tok både julekort og kalendre fra FotoKnudsen i år...)

    Ha en strålende helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Wow førr nå karraktera du får :)
    Det her går jo som en lek :P
    Flinka!

    Ja julekort har æ å laga, på en enkel og grei måte :) Men angre jo på at æ ikke fikk tatt felles nissebilde av oss alle.. *smile*
    Kanskje neste år...

    Ha en super dag!

    klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...