entotre


firefem

Annonse

søndag 29. august 2010

Stasjonsklokka mi...



Er endelig kommet opp på veggen :)

Er den ikke fin?

Vet mange har slike,
men jeg synes de er utrolig fine :)

Sjarmerende,
gammeldags look,
rett og slett nydelig :)

Må bare få satt inn batteri på BEGGE sider,
klokka som vender mot kjøkkenet
(den siden som vises på bildet)
er stillestående,
fant bare ett batteri da den var kommet opp,
og nøtteskall-greia mi gjorde at jeg
glemte å kjøpe batteri da jeg var i byen i går ;)

Tusen takk for svar på
mitt forrige innlegg :)

Skal få tak i spray som
tåler varme,
men blir for langt å kjøre til biltema (27-mil),
så må høre hos forhandlere her i byen :)

Håper ikke det skal bli så vanskelig å få tak i
hvit, matt spray-maling som tåler varme :)

I morgen er det "skole"benken igjen for min del :)

VELDIG spent,
går sikkert bra,
bare jeg finner møteplassen i tide på
senteret jeg skal gå på :)

So long

Ciaõ-Ciaõ

Klem

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Helt enig, den er kjempefin! Men jeg finner liksom ikke noe sted den passer her hos oss... Missunnelig på alle som har en sånn på veggen sin altså...
    Lykke til tilbake på skolebenken, det kommer til å gå supert:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hei.

    Flotte disse klokkene. Fin stil.

    Håper du får en positiv dag på skolen. Ikke bestandig lett å holde motivasjonen oppe.

    Håper alt er bra med dere.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...