entotre


firefem

Annonse

tirsdag 10. august 2010

♥ Brownies ♥ herlige prinsesser ♥ og Caffe Frappe ♥



09. August 2010

Dette innlegget er ment for mandagen altså,
Jeg kom meg lixom bare ikke så langt før
klokka tippa over midnatt ;)

I dag har det vært nok en solfylt dag,
og som en plutselig innskytelse -
foreslo jeg for største-prinsessa at vi kunne lage Brownies :)

Som foreslått, så gjort :)

Begge prinsessene hjalp til.
De sto på hver sin stol ved kjøkkenbenken.

Jeg styrte med ingrediensene,
stor-prinsessa styrte med mix-masteren,
mens minste-prinsessa bidro med den sosiale biten,
og skryt i form av:

"Å så flenke mammæ, ha oppi!"
"Å så flenke storesøss, å jølp!"

Herlige jenter, begge to :)

Utpå kveldinga
lagde jeg meg en Caffe Frappe,
og koste meg med en bit Brownies ;)

Mmmmm ;D
Me løøøv!

Nå er pappa her,
skal sove her i natt han :)

Så nå skal jeg ta kvelden.

Om et par timer (litt før 03:00),
drar mannen på jobb igjen,
så jeg får vel finne senga ;)

Håper alle har hatt en flott mandag!
Og tusen takk for tilbakemeldinger på tidligere
innlegg :)

Tiden strekker ikke helt til for tiden,
men gleder meg til å ta en runde
inne hos dere også :)

Mange gode klemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Koselig å få litt kakehjelp da. De er jo så søte de små. Mine vil helst slikke bollen og spise opp kaka. Og røra er jo nesten bedre enn kaka... Hehe...

    Aldri hørt om caffe frappe. Fortell...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. For en herlig dag dere har hatt:-)
    Fikk ikke noe særlig lyst på brownies nå merket jeg!!! JO!
    Så moro når barna er så store at de kan være med å hjelpe - selv bare med moralsk støtte:-)!

    Ha en flott tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...