entotre


firefem

Annonse

fredag 13. august 2010

Fredag den 13!



Huff å læll!!!


Små-overtroisk som jeg er,
har Fredag den 13. alltid vært litt sånn
grøss og gru for meg.
*Røøødmeee*

Nå skal det sies at tallet 13,
veldig ofte har vært i forbindelse med
negative, eller mindre hyggelige
hendelser i livet mitt.

Så da blir det vel kanskje til at
Fredag den 13 blir litt sånn
ekstra "Huff" for min del.
*Hihi*

Er ikke sånn superhysterisk
rundt disse fredagene med 13 tallet bakom,
men la oss si det slik at
jeg puster lettet ut når
klokka endelig bikker Lørdag den 14. ;)

Synes topp-bildet illustrerer
denne "DagsDatoen" veldig godt ;)

Tenkte å komme tilbake med et
innlegg litt senere i dag. :)

Får se om jeg får anledning til det.

Har et lite innlegg med før-"etter" bilder av garasjen vår :)

Storesøster og pappa'n
reiste til bodø klokka 4 i natt.
Kontroll pga hun er nyretransplantert.

Spent på å få høre hva legene sa :)

Liker ikke at de kjører så langt
akkurat i DAG *smiler*,
men gikk nå greit nordover :)

Vi satser på det går fint sørover også ;)

Når de kommer hjem,
blir det hjemmelagd pizza :)

Lillesøster leker sammen med nevøen min,
min brors sønn :)

Sola skinner,
og jeg krysser fortsatt fingrene
for at denne Fredag den 13
skal ende fint ;)

Ha en FIN
Fredag den 13. ;)

Klemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Vet du - det håper jeg for deg - at denne fredag blir finfin!!
    Håper det går vel med din storesøster!! og kos dere med pizza :)
    Måtte du hygge deg fine bloggvenn og fredag den 13. bildet var supert!!
    Alt godt til deg - og sånn i tilfelle *spøtt* *pøy* og tjo og hei!!
    God Helg Linnie!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Kjære vidunderlige du - det er jeg som er treg her, kjære vakre vene det må være tøft fot deg å vente på at din datter blir sjekket!! Men godt de er på vei hjem!! ...og slik som jeg roter kunne en sannelig undres over om jeg har fått noe hardt i bollen.... :)) Vi får ta det med et smil :))
    En stor klem til deg!! Og kos dere masse masse!!
    God helg herlige du!!
    Ja - GOD KVELD OG HELG ❥❥❥
    Klem Lokki

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...