entotre


firefem

Annonse

torsdag 12. august 2010

♥ One Lovely Blog Award ♥



Jeg har fått en
nydelig award fra
flotte Størstepia!

Tusen Takk!
Sånt setter jeg kjempestor pris på :)

Også med denne awarden,
fulgte det med en liten oppgave.

Å skrive 7 ting om seg selv :)

Vet ikke om jeg klarer å komme på 7 nye ting,
etter flere utfordringer og awarder,
men jeg skal prøve :)

1 ~ Noe av det beste jeg får til middag, er fersk sei og lever.
Men den mååå være filétert ;)

2 ~ Jeg har en egen evne til å gå på møbler,
dørkarmer, lyktestolper, vegger...
Osv... U name it *flau*

3 ~ Jeg ELSKER å bygge med små-lego ;)

4 ~ Jeg har alltid ønsket meg et eget rom,
der jeg kunnet bygge en hel
mini-verden med
modell-jernbane, små hus med lys i,
små elver og fosser,
stjernehimmel, bakker og fjell osv osv osv...
*Drømme*
Alt skulle selvsagt være "datert" til
damplokomotivenes tid... ;)

5 ~ Jeg ELSKER salmiakk-snop.
Noen av favorittene er;
Lakrisal, Hockey-pulver, Shake-tyggis...

6 ~ Jeg snakker ENORMT mye med meg selv... ;)

7 ~ Jeg liker å gjøre ting, men har NULL tålmodighet.
Helst skulle alle prosjekter jeg ønsker
å gjøre, være ferdig FØR jeg begynte.
*Kremt*

Jeg vil gjerne gi denne videre til:

Christin, Typisk Nina og Trines Gleder :)

Ha en flott Torsdag ;)

Klemmer fra

Photobucket

3 kommentarer:

  1. tusen takk søta :)
    Ska ta den i kveldinga ;) visst hode mitt huske på det.. hehe :P

    Klæm

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award! Koselig blogg du har, legger meg til som følger, så kommer jeg snart tilbake:)

    Ha en fin kveld!

    Marianne:)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Gratulerer med fin award. Har fått den jeg og. Koselig å bli bedre kjent med deg.

    Håper det går bra med snuppelupp og øredobbene hennes.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...