entotre


firefem

Annonse

fredag 6. august 2010

Endelig et....... INTERIØR-relatert blogginnlegg ;)



For et par uker siden,
vant jeg en av trøstepremiene på
en giveaway hos søte
Lykkeliten, med bloggen
Alle oss 4=)

Tusen hjertelig takk!
Jeg er strålende fornøyd,
og ser så absolutt IKKE på dette
som noen TRØSTEpremie ;)
For min del er det en førstepremie -
for den er aldeles nydelig



Premien fikk sin plass,
så snart jeg skjønte hvilken av
"trøste"premiene ;) jeg vant :)

Slik var sikringsskapet tidligere.
Kunne vist dere et bilde fra da vi overtok huset,
men fant det ikke nå.
Da var det nemlig malt 2 troll som
klatret oppover et bjørke-tre - på ;)


Dårlig bilde,
og jeg gremmes over at
skapet liksom ser til å "bule" utover
på sidene, men er nok pga vinkelen -
og at jeg ikke rager høyere over bakken enn ca 165 cm
:)


Teksten vises litt bedre på skrå - pga blitsen,
fant jeg ut.
Den er lysegrå, men her ser den jo en del mørkere ut :)

Jeg ble kjempefornøyd,
og synes det ble både fint og koselig,
og ikke minst er teksten veldig GOD også :)

Eneste var at den var utrolig vanskelig
å få på plass.
Måtte ha litt hjelp fra Linnie-mannen
- som i sin tur sukket litt oppgitt over kona's
senkvelds-sysler ;)

Tusen takk Lykkeliten,
jeg ble kjempefornøyd! :D

Ikke minst var det herlig å endelig
kunne komme med et interiør-relatert innlegg igjen ;)
-Til tross for nydelig sommervær og vakre motiver
som bare venter på å bli fanget med kameraet mitt ;)


Fredagsklemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Herlige veggord. Likte skrifttypen her. Fint å kunne pynte på et kjedelig sikringsskap.

    Takk for dine stadige koselige kommentarer hos meg. Setter pris på det.

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Så bra du likte den! Kjempekoselig å høre at du ikke følte det som en trøstepremie:) Passet kjempefint der på sikringsskapet! Hmm, en ide jeg må huske til den gang vi skal pusse opp boden der sikringsskapet vårt står;)))

    Også må jeg beklage at du ikke fikk noe kort i pakken!! Surrehodet meg fant 2 kort igjen på kontoret etter pakkene var sendt=S Du og veronica fikk ikke kort, og det beklager jeg!!

    Håper dere har en super helg!
    Her nytes siste dagene før barnehage-oppstart, derfor svært lite aktivitet hos meg. Men kommer tilbake når hverdagen har "sunket inn" ;)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...