entotre


firefem

Annonse

onsdag 18. august 2010

Det ligger en liten engel og sover...



... i den lille nisjén i peisen i stua vår...

Milla-engelen min ♥

Milla-engelen min ja :)

Da vi var i Oslo nå nettopp,
fikk jeg endelig anledning til å treffe
ei long-time suuuper nettvenninne,
nemlig herlige
Milla!

Tenk, hun tok turen helt inn til Oslo,
for å treffe meg,
og nyoperert som jeg var,
kunne jeg nok vært et litt bedre selskap,
men jeg ville ikke la noooe hindre meg i å endelig
få møte denne fantastiske damen,
som jeg har kjent via nett i flere år!

Skal mer enn en times-gammel operasjon
til for å hindre meg i å treffe den
snuppa der ja :)

Milla satt sammen med mannen min og meg
på Peppes på jernbanetorget og prata lenge.

Vel, jeg prata så godt det lot seg gjøre da,
hehe, ikke heeelt enkelt
nyoperert i kjeven/munnen + et svært
brannsår i munnen attpåtil pga
utstyret til folka som opererte...
-gikk VARMT!

Men Milla, hun smilte og lo, og var bare HELT HERLIG!

Hun ble med oss på en liten butikk-runde,
og det var da jeg fant engelen,
som min mann tilbød seg å betale for meg :)

Denne engelen vil alltid minne meg
om den dagen jeg traff
Milla for første gang in real :)

Jeg falt bare pladask for den engelen altså.

Jeg ELSKER hvite engler i denne stilen,
de er bare såååååååååå nydelige ♥



Jeg setter kjempestor pris på deg, Milla,
det skal du vite :)

Tusen takk for et kjempekoselig møte,
og for at du gjorde en ellers
kjip operasjonsdag til noe kjempepositivt :)

Neste gang håper jeg å være
100% Linnie ;)

Klem

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Så koselig lesning...både om engelen, at operasjonen er vel overstått (tross brannsår - au!) og ikke minst treffet ditt med Milla!
    Kjekt å treffe folk fra nett IRL ☺

    Nydelig liten engel som ligger der ja...
    klem

    SvarSlett
  2. Mnååååååå..... søte engelen, passet jo perfekt der:)
    Milla-engel faktisk:)))) Mulig du må farge de vingene svarte altså thi,hi...

    Kjempe koselig å møte deg også, du er litt gal da som stiller opp å møter meg ny operert! Håper du er bedre nå å ikke har så smerter. Ble kinnet ditt gul/blått? Det så skikkelig, skikkelig vondt ut!

    Det var uansett kjempe koselig å endelig få møte deg, gleder meg alt til neste gang! Setter ubeskrivelig stor pris på deg også det skal du vite:)

    Millaklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...