entotre


firefem

Annonse

søndag 8. august 2010

Innlegg nr. 100!!! Søndagstur og nettbutikk-anbefalinger :)



JUHU!!
Innlegg nr. 100
her på bloggen min! :D


I dag har vi hatt koselig besøk
av begge gu'mødrene til jentene våre :)

Eldstemor var ikke hjemme,
da hun har overnatta hos svigers i natt,
men litjmor fikk jo dobbel oppmerksomhet da ;)

Etter besøket var dratt,
skulle jeg ordne meg til for å få malt
2-strøket på garasjeporten og garasjedøra vår.

Malte 1-strøket i går, og bare DET utgjorde en BETYDELIG
forskjell!

Jeg bare DIGGER når det blir ekstrem forskjell med EN gang *hihi*

Bildet som pryder toppen av dette innlegget,
ble tatt på turen vår,
og snuppelura på bildet er
minste prinsessa vår, Thea :)

Jeg vil også gjerne komme med litt
reklame for to flotte, interiør-baserte nettbutikker :)

Ta turen innom både Hilde Heimdal

... og Roka Design!

Begge nettbutikkene har MASSE fint
å by på,
og damene bak er kjempehyggelige :)

Absolutt verdt å stikke innom dem :)

Har selv ei bestilling liggende inne hos Hilde Heimdal as I write ;)
GLEDER MEG til å motta den :D

Klikk på bildene for å komme til nettbutikkene deres,
eller bruk knappene i venstre marg,
som også er logoer som tilhører nettbutikkene.

Bare et klikk, så er du inne! :)

Håper alle har hatt ei koselig helg, og en flott søndag :)

Klemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hei Linnie.

    Gratulerer med 100 innlegg. Godt jobba.

    Jeg er helt enig. Moro når man se forandring pronto. Det er da det er moro å pusse opp.

    Husker du Pay It Forward'en som du ble med på hos meg? Jeg har ikke glemt det. Jeg skulle jo ut med 3 gaver. To er klare for sending, men mangler den siste. Tenker jeg sender ut alle samtidig, så i løpet av en måned er det nok klart (håper jeg).

    Ha en fin ukestart.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Grattis med innlegg nr 100:))
    Herlig jente du har, kjempefint bilde!
    Når man ser resultatene fort gir det ekstra piff til å fortsette, og det er jo supert:)) Litt kjedeligere med de tingene som tar lengre tid!

    Håper dere har en fantastisk uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...