entotre


firefem

Annonse

lørdag 21. august 2010

Lørdag og litt shopping... og så ble det visst noen tanker :)



Tjohei :)

Har vært i byen i dag,
og som vanlig på lørdager (stort sett iallefall)
er det bytur på planen :)

I dag ble det handlet et nytt pennal til
3-klassingen.
Motivet var noe som heter "Top Model"...

Uansett, sånn Bratz-lignende figur,
veldig populært.

Snuppa har likt slike figurer i flere år allerede hun :)

Ble også handlet en lego-traktor til minstemor,
slik at hun også fikk noe,
og så måtte jo jeg tusle innom et par butikker
der de har mye fint og spennende for
ei interiørinteressert tobarnsmor ;D

Falt pladask for disse skjønne,
små, litt gammeldagse glassflaskene!

Er de ikke herlige?!

Det hender snuppene kommer inn med
1, 2, 3 blomster eller noe sånt,
og så finner jeg ingen vaser som
er små nok til å passe på
disse små, søte blomstene de plukker
til mamma'n sin.

Så det er nok noe av det de kommer til å bli brukt til,
tenker jeg :)

De er jo veldig dekorative i seg selv også :)

Ble også handlet et nytt sengesett til 30%
på Princess til skolejenta vår,
lenge siden jeg har handlet nytt sengesett til
henne, og når hun så at det var
kunstløps-dans på
sengesettet, så ble hun jo heeelt: Ååå! Mammæ! Kainn e vaaa så snill å få dæ?
-Pliiiis?

Ok da... Hihi ;)

Innser at prinsesser og ponnier nok blir
litt i barnsligste laget for snuppa nå :)

We're moving on ;)

Kunne forresten ikke motstå fristelsen,
og kjøpte enda en kopp fra
den herlige Sia - serien med "håndskrift" på :)

Den er i oppvaskmaskina,
så bilder av den kommer nok - sånn etterhvert :)

Har planer om å få hele serien,
håper bare jeg rekker det før den går ut lixom :)

Den er så MEG, hihi ;)

Har forresten en liten hemmelighet...
Røper den ikke enda,
men sånn etterhvert...
Når tiden er inne... ;)

Håper alle har hatt en flott lørdag :)

Jeg beklager at tiden ikke strekker
til for tiden,
med tanke på bloggbesøk og kommentarer
hos dere som er sååå snille å kommentere hos meg.

Sannheten er at jeg IKKE har vært i form
etter inngrepet i kjeven min denne uka,
og fortsatt har jeg store smerter,
får kun i meg drikke og suppe,
og utvannet "gryteretter" - dersom jeg bruker lang tid.

Brannsåret de lagde på innsiden av kinnet mitt på samme
side som begge visdomsjekslene ble trukket,
svir og verker noe helt enormt,
og så blir jeg så dårlig av medisinene.

Så jeg beklager at jeg er slapp
på besøks-og-tilbakemeldingsfronten.

Er bare glad jeg klarer å blogge,
for jeg har så lyst å nå 200 innlegg før jul :)

Så, ja, det er IKKE ment som sutring - det jeg skriver
om formen min,
men det er altså mye derfor jeg ikke er så
god bloggvenninne for tiden.

Har forresten sett at jeg har tippa 3000 besøkende!!! :D

Sånt er MORRO!!!

Jeg vil også si at jeg setter SÅ stor pris på
alle kommentarer, alle følgere og lesere
her på bloggen min :)

Uten dere, er det jo ikke like gøy å blogge :)

Alt av prosjekter er
blitt stående på stedet hvil,
jeg har IKKE fått gjort en tøddel av det jeg planla å gjøre i sommer...
Men med tid kommer råd, og jeg skal nå få gjort det :)

I mellomtiden kan jeg jo hente
enda mer inspirasjon
hos alle dere :)

Ja, jeg er en to-barnsmor, ei familie"dame",
så blir MER enn "bare" interiørblogging her.

Likevel synes jeg ikke det gjør noe.
Dette gjør bloggen til MIN blogg,
og dere blir jo også litt kjent med meg og mine,
gjennom at jeg skriver om andre ting enn bare
interiør og oppussing :)

I utgangspunktet er det en interiør og oppussingsblogg,
men det har nok sneket seg mer eller mindre
en hel del familieinnlegg og andre innlegg
innimellom læll ;)

Jeg skal uansett ikke legge skjul på
at det er i interiørbloggingens
verden jeg føler meg mest hjemme.

Jeg har aldri følt meg særlig hjemme i bloggverdenen
før, i løpet av de årene jeg har blogget,
før jeg starta interiørbloggen min.

Men her føler jeg at jeg har funnet min plass :)

Jeg tilstreber ikke å
være medlem på sider som NIB og lignende enda,
selv om det selvfølgelig hadde vært hyggelig med tiden :)
Kanskje jeg tar helt av i interiør-retninga med tiden,
kanskje ikke :)

Men jeg tror ikke at jeg passer inn hos dem
akkurat nå :)

Og det gjør ingen ting - akkurat NÅ :)

Jeg liker at jeg kan blogge om det
jeg føler for, når jeg føler for det,
uten å føle et press :)

For jeg tror jeg ville
blitt stressa angående interiør-innlegg,
når jeg har sååå mange prosjekter liggende,
og ikke får anledning til å starte på dem.

Men EN dag, kaaanskje :)

Det hadde vært hyggelig iallefall :)

Uansett om jeg er medlem, eller ei, på slike sider,
så håper jeg at bloggen min av og til
kanskje er til litt inspirasjon :)

I "værste" fall håper jeg den kan by på
mange smil og en god latter innimellom ;)

Oi, dette ble et langt innlegg, hehe,
det som skulle være så kort.

Linnie kom visst i tankemodus i kveld ;)

Nå må jeg avslutte, for lyset fra skjermen
føles skarpt nå.

Klemmer fra

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Slike flasker er så søte. Og de blir ikke mindre søte av små blomster oppi. Det er lykke.

    Du er tankefull du, Linnemor. Men så er det også godt å få luftet de innimellom.

    Håper det gror godt i munnen din. Jeg trakk en vistomstann i april og nå for det første merker jeg knapt hullet der den sto. Så det tar sin tid.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Sv: Takk for kommentarene, Linnie.

    Koselig å høre at du vil følge bloggen videre. Å høre at du har en datter med sjelden nyresykdom, var tungt å lese. Jeg håper datteren din har det fint som hun har det nå. Som du sier, jeg kan på mange måter sette meg inn i deres situasjoner, men på mange måter ikke.

    Vi har holdt på å miste lillebror opptil flere ganger vi også, nærmest for 3 uker siden. Han blir dessverre svakere, og alle legene trudde han ville sovne inn i juli. Men den sterke gutten vår kjempet seg gjennom det, og alle prøvene ble forbedret på null komma niks.

    Jeg krysser fingrene for dere og deres datter, og håper alt vil bli bedre med tiden :)

    SvarSlett
  3. Herlige flasker (har et par sånne selv også). De passer perfekt til småblomstene gullene våre tar inn til oss i løpet av sommeren. ♥

    Håper du slipper å plages så lenge med munnen din :( Syns forresten du er kjempesprek som har fått lagt inn et langt, flott innlegg her igjen. Syns det er så koselig å følge bloggen din. Aner ikke hvem du er, men vet at vi bor i samme by ;)

    Ønsker deg og dine en flott søndag videre.
    Klem
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...