entotre


firefem

Annonse

tirsdag 9. november 2010

Tirsdag...



Tenk hvor lykkelig du hadde blitt
dersom du hadde mistet alt du har nå,
og så fått det tilbake...

Ble ikke noe blogginnlegg i går...
Jeg hadde planer om det, men det ble bare ikke...

Minstemor har gått et par døgn med 39,1 i temp,
og er slett ikke i form...

Eldstemor er heller ikke helt pigg, men det ordner seg nok nå,
som hun har fått noe for det.

Malinga av tv-seksjonen er heller ikke påbegynt,
både pga syke barn, at jeg selv føler meg litt "uvel",
og at jeg plutselig fikk en prøve å lese på - som skal tas på torsdag...

Karakteren på siste innleveringsoppgave ble også i
toppsjiktet, så da skal man vel egentlig ikke klage på dét =)

Føler meg imidlertid IKKE klar overhodet til prøven,
og får ikke til å lese akkurat nå pga hodepine og manglende lesebriller.
(Noe jeg må se å få gjort noe med så snart økonomien tillater det...)

Når vi først kommer oss i gang med oppussinga av TV-seksjonen,
tenkte jeg å ta "sjenken" og salongbordet i samme smellen.

Håper bare det blir tid/anledning til det...
Mannen skal kanskje hjelpe til, isåfall er det kanskje
mulig å få gjennomført dette før julestria for alvor setter inn =)

Vært kjekt iallefall... =)

Er vel kanskje 10-12 minusgrader nå.
Det var affal 11 minusgrader litt over klokka 19:00...

Huttemeijtu!

Har fyr i peisen her, hehe, og når vi åpna døra til
soverommet vårt, ble det akkurat som om vi hadde åpna
verandadøra...

Snakker om iskaldt rom da...

Så nå får vi litt mer varme inn dit, skal fortsatt være kjølig - men ikke iskaldt der... =)

Snittblomstene jeg kjøpte forrige lørdag, altså for over 1 uke siden,
er fortsatt i full blomst, og har enda knopper som ikke er kommet ut... =)

Egentlig er jeg ikke glad i nellik i det hele tatt,
forbinder det med... ja... huff... hehe =)

Men grennellik er ganske pent :)

Fikk iallefall myyye blomster for pengene,
og det er kjempekjekt.

Føler også at man har mer igjen for pengene, når de holder seg så lenge
som de gjør =)

Jeg pleier sjelden å ha oppi den posen med gjødsel som man
gjerne får med, ved kjøp av snittblomster.

Jeg har kjøpt egen flaske med snittblomsternæring,
orkidénæring og vanlig plantenæring =)

Synes det funker bedre med næring fra den flaska,
enn det man får i de posene...
Kan også tilpasse bedre, dersom man har veldig store,
eller veldig små vaser =)

Jeg fordelte buketten i 2 store og 3 små vaser,
og ingen av dem bærer preg av at de egentlig har tilhørt
en større bukett =)

Kjekt ;)

Nå skal jeg si god natt til minstemor,
og så håper jeg at jeg klarer å lese litt mer i kveld, til prøven.

Jeg skulle ønske jeg var mer innom dere og kommenterte,
men jeg leser innimellom, og så prøver jeg å
oppdatere litt her.

Blir litt mye å holde styr på når man er mamma,
husmor, kone, venninne og student på samme tid =)

Det kommer seg =)

Håper dere har hatt en fin tirsdag! =)
-og takk for alle tilbakemeldinger på forrige innlegg ;)

Klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. Jag hoppas barnen snart är på benen igen och att Du själv orkar med.

    Nu skall jag strax med bussen. Kom hem från jobbet för en knapp timme sedan och har bara hunnit med att duscha och tvätta håret.

    Kram och ha en fin dag

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...