entotre


firefem

Annonse

torsdag 11. november 2010

Interiørbevisste katter...? ;)



Vel, katter må da vel også få lov til å fornye interiøret sitt, vel? ;)

For et par uker siden, fikk jeg forespørsel fra ei god venninne,
om jeg kunne tenke meg å prøve å sy 4 putetrekk ut av et barnedynetrekk,
dersom hun sendte meg det.

Vel, nå er jeg ikke noen supergirl på symaskinen,
men jeg lovte å "give it a try" ;)

Her er iallefall resultatet :)

Nå håper jeg bare at køyesenga til kattene til
venninna mi, drar nytte av disse,
at de passer slik de skal =)

Så blir det forhåpentligvis også noen glade pusekatter,
som får nytt på sengene sine ;)

Artig med sånne små utfordringer av og til =)

Gleder meg til å motta bilder når de er kommet på plass
der de skal være,
og er jeg heldig - får jeg kanskje vise frem de bildene på bloggen min også ;)

Ha en fin torsdagskveld =)

Her er det straks duket for Hellstrøm Rydder Opp!!! ;)

Klemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. flink du e :)

    Masse go helg til dæ å dine :)

    Klæm

    SvarSlett
  2. Koselig med små oppdrag ☺
    Takk for koselig hilsen som alltid hos meg ♥

    Gooood helg til deg og dine!
    Klwm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...