entotre


firefem

Annonse

torsdag 25. november 2010

Mysteriet med julegardinene...



Da vi kjøpte huset i 2007,
kjøpte jeg også mitt første helt nye sett med julegardiner
til kjøkkenet.

Jeg er blitt SÅ glad i dem,
derfor er det kjempekjipt at buekappa er sporløst forsvunnet.

På bildet over her,
ser dere hvordan kjøkkenet, iallefall gardinene, så ut jula 2007 :)

Nå finner jeg bare de to nederste kappene...
Jeg fatter det ikke...

Både jeg og mannen har leita i ukesvis,
nå og da, men ikke snakk om at vi finner buekappa...

Jeg kan jo IKKE være uten julegardiner på kjøkkenet i jula,
det GÅR jo bare ikke... ;)

Så i går ble det bestilt et nytt sett...

De er ikke helt identiske, men ikke langt unna...

Likevel blir det ikke helt det samme...
Skal se at buekappa dukker opp,
nå som disse nye er bestilt ;)

Menmen, da har jeg "krise-julegardiner" *ler*

Her er det 27 blå i dag.
Misunner dem som bor i/rundt byen her, for de har det
ikke så kaldt som vi har det litt lenger unna bykjernen...

Helt utrolig at det skal være så stor forskjell på tempen altså...

Har hevet ut dyner og greier, til lufting på verandaen, i dag...
Hører jo at det skal være så bra for å få bukt med evt. midd og sånt,
som jeg håper vi ikke har så mye av i vårt sengetøy,
men jeg pleier å benytte meg av sprengkulda på denne måten.

Håper at kulda gjør sitt til at all flått fryser ihjel også,
for de kommer bare lenger og lenger nord,
og jeg kan ikke si at jeg er så gira på å få dem tetter innpå oss. ;)

Noen andre som har "Julekriser" på gang,
som jeg med disse julegardinene?

Hihi.

Klem

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Oj... Takk for at du minnet meg på det med at det kanskje kan være lurt å hive ut dynene nå i kulden... :) Da blir det dyneluftings i helga. Tar det da, for da blir det eeeenda kaldere :o (he-he)

    Så kjipt at du ikke finner julegardinen din :( Håper den dukker opp sånn at du får den rette julestemningen på kjøkkenet. Rart med det, - men man får jo noen favoritter. Spesielt dersom det er "gode minner" i dem ;) Håper inderlig at ikke mine kjøkkenjulegardiner har forsvunnet. Gleder meg til å få dem opp, - de er så koselige.

    Ønsker deg en fin kveld. Her fyrer vi med gassovn, vi... Sparer til vedovn (he-he).

    Klem
    :)

    SvarSlett
  2. Du har sikkert sjekket, men jeg nevner det alikevel: vaskerommet? Jeg har nemlig selv en dårlig vane med å legge ting til vask etter div høytider, og så havner de bare lenger og lenger ned i bunka....

    Godt å få luftet dynene! Får ta et raid i helga jeg og ☺
    GOD HELG!!!!
    klem

    SvarSlett
  3. Et lite tips, de har samme gardinene på www.sparkjop.no :) har samme selv og kjøpte dem for ca 2 uker siden :) de er kjempenydelige, og billige sammenlignet med andre buefag :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...