entotre


firefem

Annonse

søndag 28. november 2010

Linnie er i gang med adventspyntinga =)



I dag har jeg så smått begynt å pynte
til advent =)


Bildet over, viser hvordan jeg har pyntet
i trappenedgangen vår :)

Da vi kjøpte huset,
var det bygget skap midt i trappenedgangen,
og de var ikke særlig fine.

Panelet var også ubehandlet,
så da vi skulle pusse opp gangene i sokkelen
og i hovedetasjen - reiv vi skapene
og sto igjen med et "platå" midt på veggen i trappa.

Der lagde vi selv til ei hylleplate,
mannen fresa ut mønster på den,
og så la vi eiklister og sånt rundt - og malte hele greia :)

Ble veldig fornøyd med den løsninga =)

Enda mer morro er det når man kan pynte midt i trappa også ;)

Så har jeg vært og shoppa meg lysfat i dag.

Leita meg halvsprø etter et som ikke var rundt eller ovalt,
ville ha det "avlangt-firkantig" - som jeg så
profesjonelt beskriver det ;D

Fant det til slutt =)

ellers har denne advents"staken" vært under planlegging i månedsvis...

Tallene er trykt på slipte speil"biter" - og festa med knappenåler,
jeg bestilte dem fra en eller annen nettbutikk tidlig i høst.
Kubbelysene er lilla - som dere ser ;)
Så er det sølvfarget, grov dekorsand,
små dekorhjerter i sølv,
og en liten engel som bare MÅTTE bli med meg hjem ;)

Nærbilder av den skjønne engelen (tyyypisk Linnie-engel ;) ... )
og så ser dere ett av sølvhjertene også - oppå dekorsanda.

Var litt vanskelig å ta bilde som viser hjerteformen godt,
menmen ;)

Jeg har ikke sovet enda, så for meg er det lørdag - selv om klokka er 2 på natta ;)

I morgen (jada, i dag - søndag), kommer det antakeligvis
litt fler bilder :)

Får se hva tiden strekker til å få gjort i morgen,
skal stryke julegardinene til stua og få dem opp,
pluss at 3dje-klassingen vår skal
noen timer på ballett-trening.

De øver på stykkene de skal spille 30 november og 1 desember :)

Jeg er spent ;)

Håper alle har hatt en koselig lørdag =)

Klemmer

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Åh!! Du får gärna komma till mig och pynta :D

    Det har varit arbete för mig i natt och jag har en natt igen.

    kram

    SvarSlett
  2. Så braaaaa at du fant buekappa di!! Den MÅTTE jo bare dukke opp ;)

    Kjempefin adventsstake du har laga til. Jeg har mer sansen for sølv enn gull...

    Min stake står "på vent" i en uferdig vinduskarm. Men, skal lage plass til den på stuebordet i dag, tenker jeg.

    Klemmm
    :)

    SvarSlett
  3. Førr en nydeli adventsstake :D
    Ja nu e det bare daga igjen til jul :) Jippi...
    Idag ska vi på julemarked og julegrantenning.. men må finne boblebuksa, førr her e det svinkaldt i dag!! brrrr...

    klæm

    SvarSlett
  4. Så koselig pyntet adventsstake, kjempe lekker!

    Klem, Camilla.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...