entotre


firefem

Annonse

torsdag 11. november 2010

Dagens shoppe-tips!



Når anledninger til å blogge skikkelig - uteblir,
kan jeg i det minste komme med et tips :)

Stiligevegger.no har denne uken tilbud på diverse
wallstickers.

Frakt er inkludert i prisen (noe som igrunnen er ganske kjekt ;) ... )

Så, det var dagens tips! =)



Her skulle jeg egentlig ta en prøve i ambulansefag i dag,
men jeg ble syk - på et vis som blir veeeldig ubeleilig
når man sitter og har prøve (og ikke får forlatt plassen før prøven er ferdig, kremt...)
Heldigvis får jeg tatt prøven neste uke, så det ordner seg nok.

Ønsker alle mine lesere en god torsdag.

Klemmer fra

Photobucket

2 kommentarer:

  1. masse go bedring til dæ!
    Synd at du måtte utsette prøven, men da får du jo lest enda mer :D tihi :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Hei og takk for tipset her! :) Jeg er stadig på leit etter den "perfekte" wallstickeren... Kanskje jeg finner noe her... ;) Kjøpte et par stykker på Søstrene Grene i Trondheim. Men, disse har ikke kommet opp på noen vegg enda (i påvente av mulig maling av vegg). :)

    Jeg har nok ikke lest den serien "Hverdagsengler". Sikkert kjempebra. Det er veldig fasinerende å lese om hvordan de levde og hadde det i "gamle dager"! Det setter ting litt i perspektiv. ;) Jeg leste bl.a. Kystfolket tidligere, og ble ganske hekta av denne serien. (he-he)

    Det blir lite "serie"-lesing nå for tiden, - tar heller et tak nå og da og leser andre bøker. Men, sånt går jo litt opp og ned alt etter hvor mye annet man har å gjøre. (sa du noe om at skravla går..? Hmm.. he-he)

    Vi fikk ikke omvisning i hovedhuset på Kjerringøy. Vet ikke om der var åpent da vi var der... Hadde ikke tid heller, så det ble mest til at vi gikk rundt husene og kika litt. :)

    Ha en fin fredag (snart helg!) :)

    PS Håper formen er på plass?
    Klem
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...