entotre


firefem

Annonse

onsdag 6. oktober 2010

Oppussing tar tid... :)



... å vi maler og vi maler...

I dag tok jeg siste strøket - trodde jeg...

Grunninga er selvfølgelig i bunn for all malinga...

Så da jeg la 3dje strøket med Tryllestøv,
altså hovedfarga,
trodde jeg det skulle holde...

Men jo flere strøk, jo mer skjoldete ble veggen...

Vi har malt masse, og aldri opplevd noe slikt før...

Malinga tørker den tiden den trenger mellom strøkene...
Ikkeno der som er gjort feil heller...

I don't get it...

Men mannen har tatt et 4de. strøk nå,
så nå håper vi å kan si oss ferdige med den veggen...

Nå har jeg også bestilt blandt annet
rosa "lammeskinn"...

Det er fusk, men dog...

Får duge enn så lenge ;)

Takk til kona til brutter'n og til Britt Irene som har bloggen
Min Lille Interiørhule :)

De satte fokuset mitt på noe jeg hadde sett såvidt på tidligere,
men gått bort ifra pga fargen skar veldig i lilla på
bildet på nettsiden...

Men så leita jeg meg frem til ett innlegg på nevnte blogg,
og der så fargen akkurat ut slik som
den fargen jeg er ute etter...

Så I gave it a shot...

KJEMPESPENT på hvordan det er, når det kommer i posten... ;)

Bestilte også noen andre ting, som jeg gleder meg
til å vise frem her etterhvert :)

Snille mannen - for han har lovt å betale *ler* ;D

Ellers er jeg kjempespent på resultatet av vurderinga på
innleveringsoppgava mi...

Statusen på den har i hele dag vært "retting pågår",
og jeg synes det tar sååå lang tid ;)

Håper jeg får svaret i kveld, og at karakteren er GOD ;D

Ha en videre fin onsdagskveld ;)

Klem

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Det går fremover med oppussinga hos dere ser jeg:) Så gøy med nytt rom til vesla da,og så fine farger:) Ekte prinsesse rom!!!
    Gleder meg til å se ferdig resultat.
    Så bra at du fant "skinnet" du lette etter,håper fargen blir rett også.
    Lykke til med resultatet på innleveringa di,krysser fingrene for god karakter.
    Klem Milla

    SvarSlett
  2. Kjedelig når det blir så mange strøk, men heldigvis er det "bare" den ene veggen dere skal male ;)

    Blir spennende å se med skinnet, er ikke i tvil at det vil bli bra på et prinsesserom altså!

    Tvi tvi for oppgaveresultat xx
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...