entotre


firefem

Annonse

fredag 8. oktober 2010

Minstemor 3. År :)



I dag har vi hatt 3-års dag i huset :)

Verdens vakreste, godeste og beste
Thea, fyller nemlig 3. år i dag :)

Bildet er tatt i morges, da hun åpnet pakken fra oss :)

Dagen har vært fin,
selv om Thea og jeg for det meste var alene,
siden mannen havna på verksted med vogntoget,
og storesøster overnatta hos tanta si i natt.
(Nest yngste datra hennes er ei av eldsta sine beste venninner).

Utpå tidlig ettermiddagen,
kom min bror med kone og sønn,
det var kjempekoselig - og Thea satte stor pris på å
få leke med søskenbarnet sitt :)

Etterhvert kom mannen hjem også,
og han hadde med seg eldstemor :)

Så ble det nå pakking før vi kjørte utover til mine foreldre,
der vi er nå - og skal være i helga.

Skal feire dagen skikkelig i morgen,
ble minifeiring hjemme - og minifeiring her også med
gele og fromasje-kake med 3 lys på,
som snuppa fikk blåse ut :)
(Jeg hadde bedt mamma om det, slik at snuppa fikk kake med lys på dagen sin.)

Jentene sover søtt i sengene sine,
og mannen min sover søtt i stolen ved siden av meg *ler*
Nå har vi 3-åring i hus ;)

Klem
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 3 åringen. Håper dagen ble fin. Koselig med bursdagsfeiringer da. Har selv vært i en i kveld.

    KLEM fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse me lilleprinsessa :)
    Håpe dokker har ei flott helg!

    Klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...