entotre


firefem

Annonse

lørdag 30. oktober 2010

Min lørdag i bilder...



Har rasket ihop en bildemontasje fra min lørdag ;)


Jeg har, etter langt om lenge, kjøpt meg ny ytterjakke *LOVE*

Da den var i boks, ble det kjøpt inn litt snop
til trick-or-treat skumlingene som banker på i morgen ;)

Fant også noen lilla te-lys glass, som jeg skal spare til advent...
Måtte bare prøve dem litt nå, for de ER så fine =)

Kjøpte også med meg Grennellik, og delte buketten opp
i to store vaser, og tre mindre vaser :)

Gleder meg til alle knoppene også blomstrer :D

Sist, men ikke minst, kom endelig lysekrona opp
over spisestuebordet :)

Bildet ble ikke det beste,
men jeg måtte forte meg å ta bilde
innimellom at mannen min festa ledninga til veggen
og løp etter flere klips *hihi*

Har dimming på lysekrona,
og det er kjempekjekt :)

Synes den er nydelig :)

Den passa perfekt inn over spisestuebordet vårt,
og jeg angrer ikke på kjøpet ;)

Hva har dere gjort i dag?

Klem

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har fått dæ :)
    Likte lyskrona di :)

    Her har vi bare vært en tur i byen å drokke kaffe... ellers bare vært hjemmekos..
    Så nu prøve vi få miniturbo til å legge sæ, men ser ut til at han har fått litt førr mye søtsaker :/ Storebror e på overnattingsbesøk, så håpe han har løst å sove snart, sånn at vi kan få litt voksen tid :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Heisann!
    :)

    Mye fint der, ja. :)

    I dag har vi vært i hallen på barnas idrettsdag. Det var en litt kald fornøyelse, men junior hadde en flott dag.

    Vi tok oss en bitteliten bytur etterpå for å få gjort unna noen erender. Ellers bare veldig stille og rolig. :) Godt å ta det litt rolig når man har hatt noen travle dager...

    Klem

    SvarSlett
  3. så flott den lyskrona ble:)fint du pynter.
    i dag har jeg bare ligget på sofaen,dårlig form.å kosa meg med litjtuppa mi.
    Ha en fortsatt flott kveld og ei god helg.klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...