entotre


firefem

Annonse

lørdag 2. oktober 2010

Fargekart og lørdagskos =)



I dag har vi vært en snartur i byen
og kjøpt blandt annet grunning til
veggen på prinsesserommet, som skal males i fargen Tryllestøv, fra Sens.

Har tittet en del i fargekart i dag, så derfor ble det til at jeg tok noen bilder fra dem, og lagde montasjer til bloggen i kveld ;)

Fargene er nok litt misvisende, siden det er bilder av fargekart + at de er på skjerm :)

Men man får nå et inntrykk :)

Har fått opp litt mer på veggen på prinsesserommet også, men det går tregt, da vi liker å bruke tid sammen med ungene i helgene også :)

Satser på å få ferdig veggene i morgen, og kanskje begynt med grunning og maling også :D
*Håpe!*

Det er så spennende å pusse opp, spennende å se utviklingen, gøy å innrede ;)

Lillesnuppa selv er kjempespent, og gleder seg veldig til rommet blir ferdig :)
Hun sitter på en liten stabel av verktøykofferter, og følger spent med på det som skjer på rommet som skal bli hennes :)

Søta vår ♥



Har også, i lengre tid, tittet på fargene fra Lady Pure Color.

Synes de er spennende, siden de er helt matte, altså uten glans :)

Mange flotte farger i den serien også ja =)

Prøvde å lage en liten montasje med selvtatte bilder her også.

Skal innrømme at bildene til montasjene ble tatt i full fart, og uten særlig nøye innstillinger på kamera eller komposisjon.

Ikke alltid jeg orker å styre så mye med å få tatt bilder, selv om jeg ELSKER å leke med kameraet mitt =)

Vurderer disse fargene til fremtidige prosjekt, som stue, og ny make-over av soverommet vårt.

Jeg ble ikke helt fornøyd med soverommet vårt, som vi pussa opp i full fart før vi flytta inn her.
Ble nok litt hals over hode der, siden jeg ikke kunne delta pga minstemor var nyfødt osv...
Er mye bedre enn det var, meeen... *ler*

Jeg ser det liksom for meg i hodet, så får vi se hvordan det blir når tid, penger og anledning forøvrig byr seg :)

Er jo det det står i som regel... :)

Hatt besøk i kveld, av gu'mora til eldstejenta vår :)

Spist pizza sammen, prata og hatt det morsomt og koselig :)
Artig med sånt besøk :)

Gu'mora til eldstemor har også dansa ballett da hun var lita,
og dette synes jo selvfølgelig snuppa er kjempespennende :)


Ønsker alle som er innom bloggen min
en riktig fin lørdagskveld videre :)

Her blir det armkrok-kos
i verdens beste armkrok
-mannen min sin ;)

Klemklem
Photobucket

2 kommentarer:

  1. kos dokker masse :)
    Spennanes å se resultatet av oppussinga.. skjønne godt at lillemor e spent!
    Hadde æ å ville vært :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Så spennende med oppussing av prinsesserommet.
    Synes også den nye matte malingen virker spennende, men har ikke prøvd den enda.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...