entotre


firefem

Annonse

fredag 1. oktober 2010

Fredag 1. Oktober =)




Da er vi kommet til Oktober...

2 hele måneder til adventstiden setter inn :)

I dag har jeg endelig fått ferdig innleveringsoppgava,
så nå får det bare briste eller bære...

Gjorde så godt jeg kunne, og satser på at det er godt nok.
Dumt man blir så rusten på sånt, når det er mange år siden man satt "på skolebenken" sist ;)

Det kiler i magen, masse sommerfugler...
Ble det bra nok? Tolket jeg oppgaven riktig...? Osv osv osv...

Vi satser på det ;)

Eldstemor har denne uka vært på 3 ballett-timer.
Nå er hun blitt flytta over på ei gruppe som er flere unger på hennes alder :)

Hun begynte i ei gruppe der det bare var et par til på hennes alder, og ellers barn fra 3 år og oppover. Men nå får hun og de andre gå sammen med resten :)

Grunnen til at hun begynte i gruppa for de yngste, barneballett, er at hun aldri har danset ballett før, og at de i den gruppa har tatt for seg det mest grunnleggende :)

Gjett om det var stas da hun kom hjem og fortalte at hun går i den ene Klassisk Ballett gruppa da :) Kjempestolt er hun, og det er jammen jeg også ;)
Gleder meg som bare det til juleforestillinga =)

Prinsesserommet til minstemor er også kommet et steg videre i dag, men siden det var mye på tapetet i dag, så ble det litt lite tid til oppussing.
Det dumme er at rommet er vegg i vegg med vårt soverom der litjmor sover nå, derfor blir det dumt å snekre innpå der når litjmor er lagt seg :)

Menmen, det går nå fremover :)

Orka ikke ta noe bilde i dag, skal heller oppdatere når vi er kommet enda litt lenger :)

Så i dag blir det bare et stemningsbilde fra meg :)

Håper alle har hatt en koselig fredag,
og ønsker dere alle
ei kjempefin helg :)

Klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...