entotre


firefem

Annonse

søndag 5. september 2010

Utfordring :)



Trine, med bloggen Trines Gleder -
hadde ei utfordring på bloggen sin.

Den kaster jeg meg på nå,
morsomt med slikt ;D

~1: Tre ord om meg: Snill, ærlig & distré

~2: Det første jeg gjør om morgenen er: Som regel å trykke på slumreknappen på
mobilen, til det ikke går å trykke på den lenger. Jeg elsker å sove om morgenen *hihi*

~3: Når jeg hører på radio, blir jeg: Revet med i gode gamle låter, hører som regel på
kanaler som sender bra musikk fra 80-90 årene ;)

~4: Jeg gleder meg til: Den dagen jeg har bestått eksamensbevis i hånda! =)

~5: Klesskapet mitt er fullt av: Klær til både meg og minstemor :)

~6: Når jeg skal pynte meg: Løper jeg rundt meg selv i hele huset, og leter etter
DEN spesielle toppen, DEN spesielle buksa/skjørtet, DE spesielle skoene,
akkurat DET smykket, DE øredobbene osv osv *rødme*
Og selvfølgelig er det mannen sin feil at jeg ikke finner dem - siden han er så flink å rydde...

~7: Sminke er: Supert til å fremheve de beste sidene i ansiktet ;)

~8: Jeg føler meg sexy når: Jeg tusler rundt i huset med badegakk-pysjbuksa og en tettsittende singlet *ler*

~9: I kaffebaren bestiller jeg: Som regel Moccachino eller Caffe Frappe. Det hender jeg glimter til med andre varianter også ;)

~♥~

~10: I baren bestiller jeg: Som regel en halvliter (øl), Bailey's on the rocks, eller annet som faller meg inn...

~11: På fest finner du meg: 1-2 ganger i året, og det er som regel max det...

~12: På nattbordet har jeg: Vekkerklokkeradioen min, og når jeg sover ligger mobilen min der...

~13: Jeg kan ikke leve uten: Familien min, som betyr alt for meg...

~14: Barn er: Meningen med livet!

~15: Om natta: Har jeg sjelden lyst å legge meg, jeg er et skikkelig nattedyr...

~16: I veska har jeg: Ikke så mye, har nemlig kombinert lommebok + "håndveske", den er liten, og rommer det nødvendigste som kort, sertifikatet, noen småpenger, lipgloss og et lite speil ;-P

~17: Trening er: Kjempegøy!

~18: Politikk er: For det meste bare bullshit, iallefall her til lands...

~19: Kjærlighet er: Underlig og mystisk, og noe av det beste man kan oppleve...

~♥~

~20: I høst skal jeg unne meg: Mange fine kvelder med levende lys, og kanskje noe
godt i koppen (kakao/god kaffe/te) eller i glasset - en sjelden gang...
Ja, og mange filmkvelder i verdens beste armkrok...

~21: Jeg er dårligst til: Å vente, jeg er SÅ utålmodig...

~22: Jeg er flinkest til: Å se det positive på andres vegne...

~23: Jeg simpelthen elsker: Familien min (all included), varme boblebad, Caffe Frappe,
Elvis *ler*, bilen min (jupp, faktisk, man BLIR jo glad i bilen sin),
ja, må ikke glemme SOMMEREN og JULA!!!

~24: Jeg beundrer: Alvorlig syke mennesker, som aldri mister motet!

~25: Det beste jeg vet, er: KOS!

~26: Min værste uvane er: Å glemme. Jeg er SERIØST glemsk!

~27: Jeg er medlem i: Norsk Luftambulanse og Teflonhjerneklubben

~♥~

~28: Jeg tror på: Det gode i folk, og at det er en mening med ALT!

~29: Du visste kanskje ikke at jeg er: Sjenert ovenfor nye folk sånn privat, mens jeg
i jobbsammenheng har lett for å ta kontakt med folk ;)

~30: På skolen var jeg: Stille, og opptatt av å få gode karakterer...

~31: Som venn er jeg: Alltid der, prøver iallefall så godt jeg kan. Snill, støttende og ærlig, jeg jatter ikke alltid med, men prøver å vinkle ting i forskjellige retninger
dersom det er noe venner sliter med...

~32: Når jeg har fri: Nyter jeg tiden så godt jeg kan, sammen med familien min.
En sjelden gang prøver jeg å gjøre noe koselig for meg selv (og det er sjelden... dessverre)

~33: Jeg brenner for: Å hjelpe folk som virkelig trenger det, rettferdighet og
et bedre helsetilbud for ALLE!

~34: Om 5 år har jeg: Vært gift i 11 år, forhåpentligvis vært noen år i drømmeyrket,
og kanskje flyttet til en annen landsdel :)

~35: Om 10 år er jeg: 37 år, og så er det jammen ikke helt usannsynlig at jeg er mormor heller *Help!*

~36: Det er lov å lyve: Til telefonselgere!

~♥~

Sånn Trine,
da har jeg også tatt utfordringa di ;D

Dere som leser: Tør DERE å ta den, med deres egne svar?

Ha en fin søndag!

Klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. så gøy :D
    akkurat nu sett æ å tenke.. kofførr skreiv æ ikke det...å det .. å det.. :D
    hehe

    Ha en super søndag!

    klæm Trine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...