entotre


firefem

Annonse

søndag 19. september 2010

Søt premie :)



Ganske nylig vant jeg
"trøstepremien"

I mine øyne var det ingen 'trøste'premie,
men en kjempesøt premie,
som jeg har litt planer for.

Hva det blir, kommer garantert i bloggen - etterhvert.
Dere skjønner, til tider så kan TTT her i huset ;)

Seee den aldeles søte innpakningen da! :D

Prinsessene mine falt totalt for pakken
da den dukka opp i postkassa i går,
og jeg hadde nesten ikke hjerte til å pakke den opp *ler*

Nysgjerrigheten tok overhånd,
selv om jeg visste hva som var inni ;)

Disse søøøte, små treklypene lå inni pakken,
med NORSKE ukedager på!

Gleder meg til å få satt planene jeg har for disse - ut i livet ;)

Tuuusen takk for den søte premien!!! :D

Jeg skal egentlig lese Grunnleggende Helsefag, av Jon Richardsen - nå,
men bloggelysta sneik seg liksom på liksom... liksom...

*Rødme* ;)

Lisa Williams-showet skal jeg se om jeg får
blogget litt om etterhvert :)

Det var en veldig spesiell opplevelse,
som jeg håper jeg får sjangsen til å oppleve igjen =)

Ha en flotters søndag!

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...