entotre


firefem

Annonse

lørdag 18. september 2010

Lekekrok - Før + Etter & ærlige bilder...

Ja...

Her ser dere hvordan den ærlige virkeligheten kan være *ler*
Ikke rydda lekekroken før jeg tok FØR-bildet...

Var på Mo i dag (Mo I Rana),
og der var vi innom både hist og pist.
Endte blandt annet opp med å kjøpe ny oppbevaring for lekene i stua.

*Kremt*

Vel...
Lekekroken FØR:

Fargerikt bombenedslag, hihi ;)

Lekekrok ETTER:

Myyye mer fornøyd nå ja
*GLISE!*

Har ikke hatt anledning til å
blogge noe særlig siste uka.

Dagene har gått med til mamma-rollen,
forelesning,
møter,
oppgaveskriving (huff å læll) + + +

Så det er mulig at jeg må innse at denne blogginga
kommer til å bli litt sånn pø-om-pø fremover ;-/

Jeg har mer å blogge om,
men får ta det litt etter litt.

Nå skal jeg bytte innhold i oppvaskmaskina,
så blir det hjemmelagd pizza etterhvert.

Siden jeg jo har litt vondt i halsen,
så ble det også kjøpt Bailey's i dag.

Til medisinsk bruk, selvfølgelig ;o)

Håper alle har hatt ei flott uke,
og ønsker alle en fin lørdagskveld :)

Klemmer fra

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Hvor har du gjort aaav lekene..? (he-he)

    Skjønner godt at det går litt i rykk og napp med bloggingen, - samme her hos meg... Bursdager, møter i hytt og gevær, og plutselig har det gått atter ei uke...

    Ønsker deg en koselig kveld. Det blir hjemmelagapizza her hos oss også i kveld.

    Og god bedring, - en baileys vil nok gjøre susen, jah... (he-he)

    Klem
    :)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så ryddig det ble. En benk på barnerommet er jo alltid greit å ha.

    Bruk tiden din nyttig. Blogge kan du gjøre når du har 10 min til overs. Skjønner at dagene blir innholdsrike og hektiske.

    Men nyt helgen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Tøft Linn!

    Ble nok noe helt annet der borte i stua deres vil jeg tro, barneleker er KOS å ha i stuen, men ikke særlig pent til tider *knis*

    SvarSlett
  4. Helllu.

    Takk for tips om fotobok altså. Googlet den og den har fått terningkast 5. Jepp blir bokhandler i morgen :)))
    Hvordan var Lisa William showet? Hun er fascinerende.
    Koselig blogg du har kommer gjerne innom igjen ja.

    Ha en deilig søndag videre.

    Klem
    Randi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...