entotre


firefem

Annonse

onsdag 8. september 2010

Mitt liv i et nøtteskall... ;)



Foto: Linnie's Interiør & Oppussing, fra sommerferien vår i Sundsvall

På slike dager som dette,
savner jeg "late" dager i sommerferien ;)

Sommervær har vi jo fortsatt, thank GOD!
Men læll...
Linnie's nøtteskall slo til igjen i morges...

Jeg står opp i 6-tia de dagene snuppa har skole.
Så vekkerklokka er på,
og alt er i orden slik sett...

I morges var jeg våken noen sekunder rundt 6, da klokka "klang",
trykte på slumre, og skulle bare hvile øynene et paaar minutter til...

Velvel...

Jeg bråvåkna, av en eller annen grunn,
09:38...

Tjika på klokka, og innser at: HJELP! Vi har forsovet oss!!!
Ergo: Jeg måtte ha slått på STOPP istedenfor slumre...

I en scene, som tatt rett ut fra Alene Hjemme 1, der foreldrene
våkner og innser de har forsovet seg og er sene til flyet til Paris,
vel, DER har dere MEG i morges!!!

Jeg stressa opp,
og ser soveromsdøra til skolejenta står på vidt gap,
hun er ikke i senga si...

Titter inn i stua, og der sitter snuppa i silkepysjen sin og
spiller på pc'n sin!
*Sukk!*

Jeg måtte nå spørre om hvorfor hun ikke kom inn til meg
når hun sto opp, dersom jeg ikke allerede var oppe...

Hun er ikke helt sikker på klokka osv enda,
så hun er jo unnskyldt,
og det var tross alt JEG som slumra med stoppeknappen *kremt*

Hun fikk fart på seg og kom seg i klærne,
jeg svingte meg på kjøkkenet, for å lage 2 matpakker,
noe hun skal ha mandag + onsdag, pga ekstra lange dager...

Hun fiksa seg selv,
og tok opp lillesøstra, skifta bleie på henne og fikk på henne klær!

Hun hadde til og med satt håret på lillesøstra si i hestehale,
UTEN å lage "åker" på hodet!!!

FLINKE JENTA MI!!!

Det hadde ikke gått så kjapt som det gjorde,
dersom hun ikke hadde vært så rask + flink til å hjelpe til i morges!

Ordna så skola fikk beskjed om at snuppa kom på skola,
men at vi hadde forsovet oss.

De har svømming i dag også,
så jeg var så stressa pga jeg håpet de ikke
var begynt å gå før hun kom seg nedover...

Rundt 09:00 var vi ute av døra,
og så var vi på skola mellom 10 og 5 på halv ti...

Pga ombygging + nybygg på skola hun egentlig
går på, så går de på ei gammel skole i byen,
så tar 20-30 minutter å kjøre herfra til byen...

Kjørte jamt med toget et godt stykke også,
til litjmors store fryd *ler*

Så her har dere min dag,
og enda en Linnie i et nøtteskall-opplevelse,
*Sukk*

Slumring er farlig altså ;)

Sola skinner i dag også,
og tempen ligger på 18 grader i skyggen allerede :)
HERLIG!!!

Ha en flott onsdag :)

Klemmer fra
Photobucket

6 kommentarer:

  1. heisann du:)

    Hehe..syns jeg ser galskapen;)
    Og deg side om side med toget..:)
    Godt det ordnet seg til slutt da:)

    Ha en strålende dag og nyyyyt solen så lenge den varer:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Kjære vidunderlige deg - for en dag, men for noen flinke jenter du har!! Nydelig bilde på siden der av dine gull!!
    Et artig innlegg jeg må si jeg humret meg gjennom det- og konklusjonen din digger jeg :)) Slumring er farlig *skrattler*
    Ønsker deg en vidunderlig uke og lykke til med slumringen videre :)) *ler*
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. hehe :D e så kjipern å forsove sæ :P
    Får liksom ikke nå ordentli start på dagen!
    Men e jo menneskeli heldigvis!
    Har opplevd mange gang at æ slår av i stedet førr å trøkk slumre.. skummelt :P

    Klæm

    SvarSlett
  4. Tihi.. for en herlig forsoveseg hitsorie!!
    Godt det gikk sånn tålig allikevel!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Slumring blir ikkje alltid til berre slumring, nei. Det har eg også erfart, men heldigvis ikkje sånn som deg. Eg trur eg har lært at eg ikkje kan slumre, og prøver å stå opp med ein gong alarmen slår seg på.

    Godt dere kom dere opp og på plass til slutt :)

    SvarSlett
  6. Huff, er fælt å forsove seg!
    Er også litt for glad i slumre knappen.
    Og vips så har jeg super dårlig tid!

    Men bra det ordent seg med flinke jenter ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...