entotre


firefem

Annonse

tirsdag 21. september 2010

Med Erica, kommer høsten...



For meg har Erica og høst alltid vært synonymt :)

Jeg er mest glad i denne rødlilla varianten,
men ser de selges i både hvit, lilla og andre rød-aktige farger :)

Flotte alle sammen!

Ble så tomt ved inngangsdøra, syntes jeg,
så på lørdag var jeg innom plantasjen
og kjøpte vegg-potte og Erica :)

Ble veldig fornøyd,
synes det ble mye koseligere med
lille Erica som ønsker folk velkommen inn :)

Skulle malt nytt dørskilt, men er så lenge siden jeg har
malt markblomster osv, at malingen mest sannsynlig har blitt
steinhard...

Så vi får se :)

Kan jo hende jeg finner andre løsninger ;)

Henger ikke opp det gamle dørskiltet,
for der mangler navnet på minstemor, og det blir ikke riktig ;)

Skulle også fått tak i ny postkasse, og malt den også...
Men ting tar tid, og alt koster, hehe :)

Nå blir høstens viktigste prosjekt å få ferdig pikerommet til minstemor :)

Thea fortjener å få rommet sitt ferdig nå,
så får vi ta tilvenninga litt etter litt,
alt etter hvor greit det går :)

Ha en flott Tirsdagskveld.

Klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. Høst og lyng går hånd i hånd. Selvom det er vemodig å ta bort sommeren. Snufs...

    Klem Mona C

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...