entotre


firefem

Annonse

fredag 24. september 2010

Angel or Devil...?



Da jeg var i Trondheim, for 2 uker siden,
falt jeg totalt for et sett med salt og pepperbøsser ;)

Disse var bare SÅ totalt Linnie,
og de MÅTTE bare bli med meg hjem ;)

Jeg fant dem på lørdag, men kjøpte de ikke før mandag
før vi skulle reise hjem.

Tenkte på dem hele helga *ler*

Det var to varianter av disse,
ene varianten hadde en svart djevel.

Selv om jeg pleier å brekke alt det
lyse og hvite med svart, så ble det helt feil for meg med
en svart djevel, så det måtte bare bli den røde ;)

Jeg identifiserer meg selv selvfølgelig med engelen ;)

0=)

Tror disse kommer til å forbli et friskt pust i
kjøkkenet, både nå, og når vi en gang får skiftet ut kjøkkenet,
og får det slik vi egentlig vil ha det ;)

I just LOVE them!

Har du noen artige salt + pepperbøsser?

Tar dere DEN utfordringen da? ;)

Fredagsklem fra

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Så kule de var!
    Husker jeg så et stilig sett på Mallorca, hadde det bare vært for at nettopp navnet stod på dem, så hadde de blitt med hjem.

    Kjempefint det ble med wallstickeren ☺
    Kjekt med litt detaljer.

    Ja livet går opp og ned, så det gjelder å ta vare på øyeblikkene, så absolutt. ♥

    Ha en GOD helg Linnie!
    klem

    SvarSlett
  2. De var bare dødstøffe:))))))

    Har to søte pusekatter jeg;)

    Millaklem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...