entotre


firefem

Annonse

onsdag 31. mars 2010

Stemningsfylt Påske :)

Blir ikke mye blogging nå i disse påsketider, men jeg vil vise
dere noen stemningsfylte bilder jeg tok rundt 20:30
søndag kveld :)


Dette er da utsikt fra trappa hos mine foreldre :)
En utsikt jeg er oppvokst med,
men jeg skal innrømme at utsikta på nersia av huset er den jeg liker best,
der ser man nemlig ut over havet, og så ser man baksiden av
fjellkjeden De Syv Søstre :)

Når jeg ser "De Syv Søstre", så er jeg liksom hjemme ;)

Håper alle har en fin og koselig påske :)

Klemmer fra

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Så flaks du hadde med månen. Prøvde å ta et bilde av månen, men fikk bare en lysstrek.

    Ha en fin påske med foreldrene dine.

    Klem MC♥

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:)

    God Påske!

    Millaklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...