entotre


firefem

Annonse

onsdag 24. mars 2010

Pay It Forward!

Jeg ble for litt siden med på Pay It Forward hos
Mona Christin, som har den flotte bloggen Mona Christins Side.

Dette vil si at i løpet av 365 dager skal jeg motta en gave fra Mona C.

Foto: Linnie's interiør og oppussing

Å være med på en Pay It Forward runde, innebærer også at man skal
invitere andre til å være med på dette, på sin blogg.

Så nå vil jeg gi 3 andre sjangsen til å være med på Pay It Forward :)

De 3 første som skriver kommentar på dette innlegget, vil i løpet av
365 dager, motta en gave fra meg i posten.
Dere må også lage et tilsvarende innlegg på DERES blogg,
og sende gaver til de 3 første som kommenterer hos DERE :)
Dette betyr jo da at dere bør ha en blogg for å delta ;)

Gleder meg veldig til å motta gave fra koselige Mona C.
Er jo morsomt å vente på en liten overraskelse i posten,
spesielt når man ikke aner nårtid den kommer ;D

Klemmer fra
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Dette høres morsomt ut :) Så det vil jeg gjerne være med på!

    SvarSlett
  2. Oi så koseli :D denna vil æ veldi gjerne vær me på ;)
    Ska legg ut innlegg på min blogg litt seinere..
    Nu ska vi ut å gå tur :D

    Klæm Trine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...