entotre


firefem

Annonse

fredag 12. mars 2010

Automatsikringer i hus :)

I går fikk vi endelig nye sikringer!
Venta på denne dagen i evigheter, for har vært SÅ plaga med at hovedsikringene har røket, en periode var det nesten konstant...
De andre sikringene røyk også titt og ofte, men hovedsikringene var altså helt ekstreme på å ryke.

Foto: Linnie's interiør og oppussing

Her ser dere hvor "lekre" skrusikringer vi hadde før ;)
Den fancy bryteren, er faktisk til ringeklokka huset hadde i sin tid.
Vi har aldri hatt ringeklokke her, hihi, lyst på dørhammer jeg ;)

Og slik...


Foto: Linnie's interiør og oppussing

...ser sikringene våre ut nå ;D
Automatsikringer :)
Fikk en ekstra fase, en ekstra kurs + overspenningsvern i tillegg :)

Skrusikringene var jo varme hele tiden, skikkelig skummelt...
Spesielt gjaldt dette hovedsikringene...
Ikke HELT bra nei...

Nå stresser jeg med kakebaking osv osv, så kommer vel sterkere tilbake med et mer interessant innlegg etterhvert.
Kommer 15-20 jenter i bursdagsfeiring til eldstemor her klokka 16:00.
:)

Ha en flott fredag alle i hop =)


Klem fra

Photobucket

8 kommentarer:

  1. Prøver igjen..

    Godt å få bytta ut de gamle sikringene kan jeg tenke meg, man føler seg straks tryggere med alt nytt:)

    Kose dere med bursdagsfeiring i dag da;)
    Ha en fin fredag.

    Klem fra Lillebølla

    SvarSlett
  2. Heihei*
    Titter innom deg for første gang! Her var det mye fint og spennende å se* Vi er midt i et oppussingsprosjekt, så har en fellesnevner der gitt. Ser at du liker å lage ting, det gjør jeg også. Så her må jeg innom oftere, legger meg til som følger jeg* Ha en fin helg..
    Klem fra meg*

    SvarSlett
  3. Hei.

    Må le litt. Det øverste bildet er nesten identisk med vårt sikringsskap og med den ringeklokkeknappen. Komisk. Vi må skifte ringeapparat for den gamle henger seg opp. I dag ringte det på mange ganger på rad uten at noen var utenfor. Får satse på trådløs.

    Klem MC♥

    SvarSlett
  4. Takk for koselige kommentarer :)

    Mona C.: Hihi, morsomt at flere har ei slik løsning ;D
    Ble litt paff da jeg fikk vite hva bryteren var til, hehe :)
    Jeg innså plutselig at jeg ikke kunne gått opp i eksamen om gamle ringeklokker ;)

    Trådløs ringeklokke er jo absolutt et alternativ.
    Mine foreldre har slik, og til jul er det artig julemusikk om noen ringer på ;)
    Jeg liker litt sånt "dill" også jeg, hehe :)

    *Kram*

    SvarSlett
  5. For en nydelig blogg du har, her inne var det masse fint. ♥ Ser at du også har to døtre, det har jeg også pluss tre sønner. ;) Ser at din minste heter Thea, det gjør min også. ♥ Da ble du også mor i tidlig alder forstår jeg. ;) Håper dere har hatt en koselig bursdagsfeiring i dag. :)

    Ønsker deg og dine en herlig helg ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Kos dere meg bursdag idag da:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Hei igjen ! ♥

    Uff, så leit å høre at datteren din var alvorlig syk når hun kom til verden. Nå er alt vel med henne vel ? Lillegull her var heldigvis frisk og rask selvom hun bare var 1350 gram. Ble født kun 5 uker før terminen men var veldig dysmatur. Fikk ikke nok næring i magen, men heldigvis gikk alt kjempefint. ♥ Hun er baby mye lenger enn andre da, nærmer seg 10 mnd, men er kun 5,7 kg og ca 60 cm lang. Jeg ble mamma som 17 åring, har en sønn som blir 17 år nå i april. ;)

    Kos dere i helgen ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Anette: ja, nå er alt helt supert med henne :)
    Akkurat som alle andre 8-åringer :)

    Ønsker deg og dine ei flott helg også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...