entotre


firefem

Annonse

mandag 25. juli 2011

Nille's Skolestart-kampanje! - Mer testing =)

.
.

Det er blitt testet den siste tiden også,
selv om bloggen har stått litt stille.

Photobucket
Snuppa fant selv ut en annerledes måte å teste plassen i sekken på.

Hun sa:
Kanskje jeg vinner klær hvis jeg kler på meg sekken, mamma?!

Dermed var også lillesøster oppi sekken ;)


Jeg syntes det var en morsom idé hun kom med,
og knipset i vei på rommet hun sover på når vi er hos mine foreldre ;)


Jeg vet ikke hva som skjedde med alle bildene jeg tok,
for jeg tok flere - men kameraet fant ut at det skulle tulle med meg :-/
Så et par av bildene er ikke her - men kanskje jeg får vist dem neste gang ;)

Sekken blir nemlig med på tur til Danmark om 3 dager,
og der blir vi ei god uke ;D

Den rommer altså to sett med føtter, hehe,
og mye mer i tillegg :)

Jeg liker at ryggbøylen kan tas ut,
ved evt. behov for vask, hadde det vært dumt om den
ikke var uttagbar - så det er et STORT pluss :D

Termosen, som også er kjøpt på -nille,
ble litt stor oppi den lommen, men den kan så absolutt være der,
får igjen glidelåsen på lommen også, slik at bare øverste
del av termosen stikker opp av lommen ;)

Er man litt kreativ, finner man mange lure løsninger med denne sekken ;)

Petshop-bamsen passet fint i ene sidelommen,
og sto også i stil med fargene på sekken ;)

Photobucket

Jeg er kjempeglad for at det er nøkkelklips i en
lomme på sekken.

Sånt er kjekt, da er nøklene sikret på to måter;
De er ikke bare i en lomme, de sitter også trygt fast i en klips ;)
Vanskeligere å miste dem slik sett.
VELDIG BRA - nille! :D

Ellers:

Jenta mi elsker sekken sin,
hun sier hun nok kommer til å få den fineste sekken i klassen til høsten ;)

Joda sekken er flott, men at hun blir den eneste - det er jeg slett ikke sikker på, hihi ;)

Den har vært i daglig bruk siden hun fikk den,
og den forrige sekken (en liten-sekk hun fikk i gave til jul) er plutselig
ikke så interessant lenger, når leker og spill skal pakkes og tas med ;)

Hun sier den er god å ha på ryggen, og lett å bære, selv om det er mye i den,
og det er jo kjempe-positivt :)

Spurte i kveld igjen om hun fortsatt var fornøyd med
sekken sin fra -nille.

Da svarte hun:
Ja, det er jeg, og selv om jeg ikke vinner noen andre premier,
så har jeg jo vunnet en helt ny skolesekk!

Det er jenta si det, med en flott innstilling! ;)
*Stolt mamma!*

Vi blir bare mer og mer glad i skolesekken fra -nille,
og er kjempeglad for at vi fikk lov å være med å teste den.

Nå vet jeg ikke helt nårtid teste-runden avsluttes,
men jeg håper å rekke minst ett innlegg fra danmarkturen,
der sekken er i bruk :)

PS: Regntrekket fungerer utmerket etter impregnering ;)
Dessuten liker jeg at det kan festes i lokket på sekken,
og ikke minst tas av - når det må vaskes :)
PRAKTISK! :D

Klem
Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...