entotre


firefem

Annonse

mandag 11. juli 2011

Nille's Skolestart-kampanje! - Dagens testing ;)

.
.


Photobucket

I dag har snuppa vært med mormor på jobben,
og da passet det jo fint å teste ny-sekken fra -nille.

Jeg ser at vi bør stramme avlastningsstroppene oppe litt mer,
men ellers virker sekken veldig fin til snuppa :)

Hun sier selv at sekken føles bra å ha på :)

Vi har ikke testet stroppene foran skikkelig enda,
altså magestropp.
Men det blir, det blir ;)

Hun bruker slike stropper mest når sekken er pakket for tur,
slik at den holder seg stødig når hun går i skog, mark og fjell :)
Så vi får se om den blir testet slik også etterhvert.

Jeg var ikke med dem i dag,
men kjørte nedover rett før stengetid på jobben der
snuppa og mormora var - så jeg fikk knipsa
et par mobilbilder i dag ;)

Neste gang det kommer en regnskur, har vi dessuten
planer om å få testa ut regntrekket.
Så blir vel å løpe ut i regnet med kamera da, tenker jeg ;)

Akkurat nå skinner sola :)

Sekken rommet fint det lille hun hadde med seg i dag,
men har plass til mye mer enn det ja :)

Vi liker at det er mange lommer både inni og utenpå,
kjekt slik at man får plassert ting litt "adskilt" oppi :)

Eneste minuset i dag, var da hun skulle sette sekken fra
seg litt på bakken - som var litt skitten.
Hun valgte å la være - og jeg holdt den - siden det ikke er
"føtter" under sekken, slik det er på den andre skolesekken hun har hjemme.

Tenker jeg justerer litt på avlastningsstroppene i løpet av kvelden,
og så får jeg knipse flere bilder neste gang sekken er i bruk :)

Nå er det ikke lenge til det er kveld her i huset, for jentene sin del,
vi skal tiiidlig opp i morgen :)

Sjekk ut -nille sin blogg HER
facebook-siden til -nille HER


Klem

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at dere har fått prøvd den i bruk. :)

    I morgen får junior den med seg på SFO, så får vi se hvordan den funker og passer...


    Ha en fin kveld.
    Klem
    :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere vll ha med sekken på jobben til mormor - vi setter stor pris på at dere tester og tar den i bruk! Synes bildene av jenta di med sekken var riktig så fine, jeg! Ønsker dere en fin sommer og en strålende uke så lenge!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...